Μετρό Θεσσαλονίκης

Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο αυτόνομο σύστημα μετρό στην Ελλάδα, που λειτουργεί χωρίς οδηγό. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 2006, με τη Γραμμή 1, η οποία συνδέει τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό με τη Ν. Ελβετία, να παραδίδεται προς χρήση στις 30 Νοεμβρίου 2024. Το έργο υπήρξε αντιμέτωπο με πολυάριθμες καθυστερήσεις λόγω οικονομικής κρίσης, χρεοκοπίας δύο εργολαβικών εταιρειών, της πανδημίας COVID-19, καθώς και των εκτεταμένων αρχαιολογικών ανασκαφών. Περισσότερα από 300.000 αρχαιολογικά ευρήματα ανακαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Χρ. Δήμας: Μετρό στην Καλαμαριά έως τον Μάρτιο του 2026 - Πώς προχωρά το flyover

Χρ. Δήμας: Μετρό στην Καλαμαριά έως τον Μάρτιο του 2026 - Πώς προχωρά το flyover

Τι είπε ο υπουργός υποδομών για τις δυτικές επεκτάσεις - «Ζουν την καλύτερη εποχή οι κατασκευαστικές», επεσήμανε ο ισχυρός άνδρας του ομίλου AKTOR, Aλέξανδρος Εξάρχου

Θεσσαλονίκη: Προαστιακός από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Σίνδο μέχρι το τέλος 2025

Θεσσαλονίκη: Προαστιακός από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Σίνδο μέχρι το τέλος 2025

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανέφερε ότι μέχρι το Πάσχα του 2026 θα ξεκινήσουν δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης και της Αγχιάλου

Μετρό Θεσσαλονίκης: Επέκταση στην Καλαμαριά στα τέλη Φεβρουαρίου και σχέδιο αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής

Μετρό Θεσσαλονίκης: Επέκταση στην Καλαμαριά στα τέλη Φεβρουαρίου και σχέδιο αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής

Η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2026, ενώ η διοίκηση σχεδιάζει νέα μέτρα για να περιορίσει την απώλεια εσόδων από εισιτήρια που δεν κόβονται

Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης στον 54χρονο που αυτοϊκανοποιήθηκε δύο φορές στο Μετρό

Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης στον 54χρονο που αυτοϊκανοποιήθηκε δύο φορές στο Μετρό

Τη μήνυση υπέβαλε η διαχειρίστρια εταιρεία του Μετρό THEMA και είχε ως αποτέλεσμα την ποινική του δίωξη

ΟΣΕΘ: Υπεγράφη η σύμβαση με εταιρία τεχνικών συμβούλων για το ενιαίο εισιτήριο Μετρό και λεωφορείων

ΟΣΕΘ: Υπεγράφη η σύμβαση με εταιρία τεχνικών συμβούλων για το ενιαίο εισιτήριο Μετρό και λεωφορείων

Το αντικείμενο της αφορά «την ενδιάμεση δουλειά που πρέπει να γίνει, προκειμένου να βγουν οι προδιαγραφές για ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο διαλειτουργικότητας των δύο συστημάτων»

Τελευταία Νέα

Loader