Πάρκινγκ δίπλα από τον σταθμό του μετρό στη Μίκρα σχεδιάζει ο δήμος Καλαμαριάς
Επίσης, ο σχεδιασμός για τα 2 από τα 3 οικόπεδα προβλέπει εγκαταστάσεις άθλησης, ψυχαγωγίας και πρασίνου
Λεωφορείο της γραμμής 14Α του ΟΑΣΘ φέρεται να παρέσυρε κάδο ανακύκλωσης που βρισκόταν στο οδόστρωμα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΈνα απρόοπτο περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 17:00 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Εγνατία, προκαλώντας προσωρινή αναστάτωση στην κυκλοφορία οχημάτων αλλά και πεζών.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, λεωφορείο της γραμμής 14Α του ΟΑΣΘ φέρεται να παρέσυρε κάδο ανακύκλωσης που βρισκόταν στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα ο κάδος να ανατραπεί και τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα να σκορπιστούν στη διάβαση πεζών. Το περιστατικό δυσχέρανε τη διέλευση τόσο των πεζών όσο και την ομαλή ροή στην περιοχή.
Όπως αναφέρει εργαζόμενη σε κατάστημα στο emakedonia.gr, προηγήθηκε και άλλο παρόμοιο συμβάν με διερχόμενο λεωφορείο, το οποίο φέρεται να ακούμπησε ξυστά τον κάδο, χωρίς όμως να τον ρίξει.
Η ίδια σημειώνει ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί, καθώς στο σημείο υπήρχε κόσμος που απομακρύνθηκε έγκαιρα. Όπως αναφέρει, η ίδια ειδοποίησε τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, οι οποίες έφτασαν στο σημείο περίπου μια ώρα μετά.
Τελικά, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και ο κάδος απομακρύνθηκε από το οδόστρωμα, με την περιοχή να επανέρχεται σε κανονική λειτουργία. Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το περιστατικό ενδέχεται να σχετίζεται με τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στο σημείο που βρίσκεται η στάση του ΟΑΣΘ, τα οποία έχουν περιορίσει τον διαθέσιμο χώρο κυκλοφορίας. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο οδηγός του λεωφορείου δεν φέρεται να σταμάτησε στο σημείο.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕπίσης, ο σχεδιασμός για τα 2 από τα 3 οικόπεδα προβλέπει εγκαταστάσεις άθλησης, ψυχαγωγίας και πρασίνου
Στο σημείο παραμένουν 30 πυροσβέστες με δέκα οχήματα καθώς και ένα πεζοπόρο τμήμα
Η Β΄ Πανεπιστημιακή ΩΡΛ Κλινική διοργανώνει εκδήλωση την Τρίτη 23 Ιουνίου
Η εκδήλωση έγινε με τη συμμετοχή του παγκόσμιου πρωταθλητή πάλης, Γιώργου Κουγιουμτζίδη και της διεθνούς αθλήτριας πετοσφαίρισης και πρώην αρχηγού της Εθνικής Ομάδας, Μαρίας Καρδαμανίδου