ΣΥΡΙΖΑ: Η βίαιη απολιγνιτοποίηση το μόνο που υπηρέτησε ήταν τα υπερκέρδη του καρτέλ ενέργειας

Η Κουμουνδούρου καταγγέλλει τη Νέα Δημοκρατία, τον Κ. Μητσοτάκη και τη διοίκηση Στάσση στη ΔΕΗ για σκόπιμη απαξίωση του εξοπλισμού

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

«Η εικόνα της καταστροφής των εκσκαφέων στα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ στην Κοζάνη είναι αναμφίβολα σοκαριστική» και «η αλήθεια της βίαιης απολιγνιτοποίησης του κυρίου Μητσοτάκη είναι ακόμα πιο σοκαριστική και σκανδαλώδης», καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του μετά την ανατίναξη μηχανημάτων που λειτουργούσαν επί δεκαετίες στα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ στη δυτική Μακεδονία.

«Η κυβέρνηση της ΝΔ και η διοίκηση Στάσση στη ΔΕΗ εδώ και 7 χρόνια επέλεξαν χωρίς σχέδιο ενεργειακής μετάβασης να κλείσουν ακόμα και λιγνιτωρυχεία και μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που ήταν σύγχρονες και ανταγωνιστικές και μπορούσαν να στηρίξουν την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας», προσθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζει: «Και είναι δύο φορές αλήθεια ότι η διοίκηση Στάσση στη ΔΕΗ απαξίωσε και τον εξοπλισμό στα λιγνιτωρυχεία για να μην μπορέσουν να παράγουν ξανά!».

Όπως τονίζει το κόμμα της ελάσσονος αντιπολίτευσης, «η βίαιη απολιγνιτοποίηση ήταν άδικη και το μόνο που υπηρέτησε ήταν τα υπερκέρδη του καρτέλ του εισαγόμενου φυσικού αερίου και γενικά των καρτέλ της ενέργειας».

«Αυτό που ζει η Δυτική Μακεδονία είναι η καταστροφή του κοινωνικού και παραγωγικού ιστού. Γι' αυτό πρέπει να φύγει το συντομότερο αυτή η κυβέρνηση. Γιατί τις επιπτώσεις δεν τις πληρώνει μόνο η Δυτική Μακεδονία και η Μεγαλόπολη, αλλά όλη η Ελλάδα στους λογαριασμούς ρεύματος», καταλήγει η Κουμουνδούρου.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA