Ενός λεπτού σιγή, στη μνήμη του Παύλου Φύσσα, τήρησε η ολομέλεια της Βουλής, μετά από πρόταση του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Τσοκάνη. «Αθάνατος» αναφώνησε ο κ. Τσοκάνης, υπογραμμίζοντας ότι ο Παύλος Φύσσας "ζει για πάντα μέσα από τους αγώνες μας, τις διεκδικήσεις μας. Γιατί, γνωρίζουμε καλά, πως πρέπει όλοι μας, τον φασισμό βαθιά να τον πολεμάμε». Αναφερόμενος στη διαρκή πάλη του λαού απέναντι στον φασισμό, ο κ. Τσοκάνης, σημείωσε ότι στο 50ό φεστιβάλ της ΚΝΕ-Οδηγητή, που ανοίγει τις πύλες του στο πάρκο Τρίτση, υπάρχει ειδικό αφιέρωμα «σε αυτό τον μεγάλο καλλιτέχνη, αγωνιστή και αντιφασίστα».
Την τήρηση του ενός λεπτού σιγή ζήτησε, εκ μέρους του προεδρείου της Βουλής, ο ΣΤ' αντιπρόεδρος, κ. Λαμπρούλης, με το σύνολο των παριστάμενων βουλευτών (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Ελληνική, Λύση, Νίκη, Πλεύση Ελευθερίας) να σηκώνονται όρθιοι στη μνήμη του Π. Φύσσα.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Στις 17:30, άτομα του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου καθώς και άλλων συλλογικοτήτων, πρόκειται να συγκεντρωθούν στην Καμάρα - Κινητοποιήσεις έχουν προγραμματιστεί σε ολόκληρη τη χώρα
Ο Υπουργός είπε ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να έχει μόνιμο χαρακτήρα το μέτρο, καθώς πιστεύει «σε μια ελεύθερη, πιο δίκαιη και υγιώς ανταγωνιστική αγορά»
«Ένα κλειστό σύστημα εξουσίας», είπε, «αυτό που έχουν βαφτίσει ως "επιτελικό κράτος", λειτουργεί χωρίς κανένα όριο, όλα αποφασίζονται εκεί και όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να το υπηρετούν»