Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων επιτυχημένης πορείας στη δισκογραφία, ο Αντώνης Ρέμος ετοιμάζεται για μια ξεχωριστή μουσική συνάντηση στην πόλη που τον ανέδειξε. Ο δημοφιλής καλλιτέχνης, ενόψει του μουσικού ραντεβού της 12ης Σεπτεμβρίου, «επέστρεψε» στους δρόμους των παιδικών του χρόνων, αποτίοντας φόρο τιμής στη Θεσσαλονίκη.
Μέσα από ένα ιδιαίτερα συγκινητικό βίντεο που δημοσίευσε, ο ερμηνευτής περιπλανήθηκε σε εμβληματικά σημεία της πόλης, όπως ο Λευκός Πύργος και το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αναπολώντας τα πρώτα του βήματα. Με μια τρυφερή εξομολόγηση για τη διαδρομή του, ο καλλιτέχνης θέλησε να ευχαριστήσει το κοινό που τον στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια: «Αυτούς τους δρόμους περπάτησα παιδί. Εγώ και τα όνειρά μου. Σήμερα δεν είμαι πια μόνος. 30 χρόνια στο τραγούδι γνώρισα όλους και όλες εσάς, με βάλατε στα σπίτια σας και στις καρδιές σας. Είστε οι φίλοι μου!».
Η επετειακή συναυλία, που αποτελεί μια προσωπική υπόσχεση του καλλιτέχνη, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2026, στην Παραλία της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μια εκδήλωση-γιορτή, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, όπου ο Αντώνης Ρέμος υπόσχεται να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα γεμάτο αναδρομές στις μεγάλες του επιτυχίες και πολλές εκπλήξεις.
«Σας προσκαλώ όλους στη γιορτή μου, στην πόλη που αγαπώ, στη Θεσσαλονίκη μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ερμηνευτής, δίνοντας το σύνθημα για μια βραδιά που αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά γεγονότα της χρονιάς στη συμπρωτεύουσα.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google