Μια σημαντική διευκόλυνση για χιλιάδες πολίτες και επιχειρήσεις που συμμετέχουν στα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης παρέχει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ανακοινώνοντας νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων. Η απόφαση αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή αποπεράτωση των έργων και η αξιοποίηση των πόρων που έχουν διατεθεί για τη βελτίωση του κτιριακού αποθέματος της χώρας.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, η νέα προθεσμία ορίζεται για την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026. Η παράταση αφορά το σύνολο των προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, και συγκεκριμένα:
Το «Εξοικονομώ 2021»
Το «Εξοικονομώ 2023»
Το «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους»
Το «Εξοικονομώ 2025»
Το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις»
Τα προγράμματα αυτά αποτελούν κομβικό πυλώνα για τη μείωση του ενεργειακού κόστους, την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας και τη συνολική αναβάθμιση των κτιρίων, συμβάλλοντας ενεργά στην πράσινη μετάβαση. Ωστόσο, το Υπουργείο υπογραμμίζει προς τους ωφελούμενους ότι η ημερομηνία της 17ης Ιουλίου 2026 είναι οριστική, δεδομένου ότι συνδέεται με το χρονοδιάγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, και ως εκ τούτου δεν αναμένεται να δοθεί περαιτέρω παράταση.
Στο πλαίσιο αυτό, απευθύνεται κάλεσμα σε όλους τους δικαιούχους να επισπεύσουν τις απαιτούμενες διαδικασίες και να ολοκληρώσουν τις ενεργειακές παρεμβάσεις εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων. Υπενθυμίζεται ότι τα έργα αυτά υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδοτική στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του NextGeneration EU.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Στόχευαν σε ένα κοινό που υπερβαίνει τα 3 εκατομμύρια χρήστες, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται πολλοί ανήλικοι - Τέλος στην ανοχή για όσους διαφημίζουν «γκρίζες» ιστοσελίδες - Πρόστιμα «μαμούθ» έως 50.000 ευρώ για κάθε παράβαση
«Παρά τις καθυστερήσεις που οφείλονταν σε πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες έχουν παράξει τεράστιες αποζημιώσεις υπέρ των αναδόχων, τελικά αυτοί που τιμωρούνται είναι αυτοί που «έτρεχαν» την ολοκλήρωση του Έργου, οι εργαζόμενοι»
Μαζικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υγείας και τη Θεσσαλονίκη – Τα 15 αιτήματα για την προστασία της δημόσιας υγείας και των εργασιακών δικαιωμάτων