Θεσσαλονίκη: Το Κέντρο Υγείας Ευόσμου στελεχώθηκε με ψυχολόγο
Ποιες υπηρεσίες θα παρέχονται
Ετοιμάζονται για ένα μήνα υψηλής ζήτησης αλλά και για προβλήματα στους δρόμους εξαιτίας της αυξημένης κίνησης
- Newsroom
Tης Αναστασίας Κανδυλίδου
Η αναγκαία παύση λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκηςαπό τις 10 Νοεμβρίου έως και τις 10 Δεκεμβρίου, λόγω επέκτασης του στην ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης, πρόκειται να
προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο μετακίνησης πολλών κατοίκων της πόλης και όχι μόνο.
«Τα ταξί πάντα κάναμε την δύσκολη δουλειά»
Ένας από τους τομείς που πρόκειται να αντιμετωπίσουν μεγάλες αλλαγές είναι η δουλειά των οδηγών ταξί, οι οποίοι ήδη ετοιμάζονται για ένα μήνα υψηλής ζήτησης.
Ο Κλήμης Λεοντιάδης, Πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί "Ο Ερμής" της Θεσσαλονίκης, μίλησε στο emakedonia.gr σχετικά με τις αλλαγές που πρόκειται να φέρει η παύση λειτουργίας του μετρό.
«Είναι βέβαιο πως από την έναρξη λειτουργίας του μετρό υπήρξε μια πτώση ζήτησης στην δουλειά μας, οποιαδήποτε μεταφορικό μέσο στην πόλη θα έκανε κάποια διαφορά, εμείς λειτουργούμε
συμπληρωματικά και συνεργατικά με τα υπόλοιπα μέσα. Όσο αφορά την παύση λειτουργίας του μέσου, θα προκαλέσει μια αναστάτωση στο κυκλοφοριακό της πόλης, ειδικά σε συνδυασμό με τα έργα του flyover και της γέφυρας στο πανόραμα. Τα ταξί πάντα κάναμε την δύσκολη δουλειά. Το επιβατικό κοινό θα επιλέξει τον τρόπο μετακίνησης του με κύριο γνώμονα τα οικονομικά του, το ταξί αποτελεί το πιο βολικό μέσο μεταφοράς, ούτως ή άλλως. Εμείς είμαστε έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε
το επιβατικό κοινό όπως πρέπει».
Η Θεσσαλονίκη υπήρξε για πολλά χρόνια χωρίς την διευκόλυνση του μετρό, παρ’όλα αυτά οι πολίτες φαίνεται να έχουν συνηθίσει το μέσο και να το προτιμούν σχετικά με το λεωφορείο ή το
ταξί, όταν φυσικά το επιτρέπουν οι συνθήκες, λόγω προφανώς του χαμηλού κόστους σε συνδυασμό με τους χρόνους άφιξης στον επιθυμητό προορισμό. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το
γεγονός πως ο μήνας κατά τον οποίο θα τεθεί η παύση λειτουργίας του αποτελεί έναν από τους πιο κρύους με τις θερμοκρασίες να πέφτουν πολύ χαμηλά.
Ο Γιάννης Φραγκίδης, οδηγός ταξί στην Θεσσαλονίκη είπε στο emakedonia.gr: «Όπως συνέβη και τις μέρες που είχε βλάβη το μετρό, έτσι και τώρα που θα κλείσει, η δουλειά θα είναι λίγο πιο
ανεβασμένη. Το κακό με αυτό είναι ότι θα έχει περισσότερη κίνηση, καθώς το μετρό βοήθησε στην μείωση της κίνησης περίπου κατά 15%».
Τι θα προτιμήσει το επιβατικό κοινό
«Μετακινούμαι σχεδόν καθημερινά με το μετρό λόγω της δουλειάς και της σχολής μου. Τον μήνα τον οποίο δεν θα λειτουργεί θα προσπαθώ να αποφεύγω τα λεωφορεία και ίσως χρειαστώ αρκετές φορές το ταξί ως μεταφορικό μου μέσο, λόγω των ελάχιστων δρομολογίων ΟΑΣΘ και των πολύ άσχημων συνθηκών που επικρατούν στα λεωφορεία της πόλης», λέει ένας 24χρονος φοιτητής στο emakedonia.gr.
Η πόλη θα ξαναγίνει όπως ήταν πριν το μετρό
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ (Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης), η κυκλοφορία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης παρουσίασε σημαντική μείωση περίπου 10-14% μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό.
Ο αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται καθημερινά στο κέντρο της πόλης μειώθηκε από περίπου 122.800 σε 110.400, ενώ μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε στις δυτικές εισόδους της πόλης.
Επισκέψεις είχε σήμερα το γραφείο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Νίκου Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν εκπρόσωποι δεκάδων φορέων και συλλόγων, καθώς και πολίτες, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Δημοτικής Αρχής
Χρηματοδοτεί από 75% έως 100% έργα που φέρνουν τη φύση στην πόλη