Check in στη Θεσσαλονίκη… και επισήμως έκανε το NYX Hotel (4 αστέρων) που έκοψε κορδέλα, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή ανάπτυξης.
Ο ισραηλινός όμιλος Fattal μαρκάρει… στενά την αγορά της Θεσσαλονίκης εξετάζοντας σε βάθος χρόνου και το άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην πόλη.
Παράλληλα, με εντατικούς ρυθμούς προχωρούν οι προετοιμασίες για να ανοίξει τον Απρίλιο του 2026 νέο πεντάστερο κατάλυμα στη Χαλκιδική, με τον όμιλο να τηρεί σιγή ιχθύος για την ακριβή τοποθεσία.
Το νέο ξενοδοχείο (απασχολεί προσωπικό 70 ατόμων, ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Σεπτεμβρίου) της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, που από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο, αποτελεί επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ.
Με την αξιοποίηση ενός κτιρίου που παρέμενε για χρόνια αναξιοποίητο στην αρχή της Τσιμισκή, το NYX δίνει νέο παλμό στο κέντρο της πόλης.
Πάνω από 200.000 Αμερικανοί στη Θεσσαλονίκη - «City break προορισμός η πόλη, αύξηση διασυνδεσιμότητας, ποιοτικός τουρισμός»
«Η Θεσσαλονίκη καθιερώνεται σαν city break προορισμός, η πόλη είναι ζωντανή, έχει ατέλειωτο πλούτο. Στοχεύουμε κάθε δύο μήνες να έχουμε ένα φεστιβάλ, ετοιμάζουμε δυναμικές γιορτές, τρέχουμε ήδη διαφημιστικές καμπάνιες σε γειτονικές χώρες. Ήρθαν 220.000 Αμερικανοί στη Θεσσαλονίκη, στόχος μας είναι η αύξηση της διασυνδεσιμότητας της πόλης ξεκλειδώνοντας νέες αγορές (θέλουμε νέες πτήσεις για να το πετύχουμε αυτό), έχουμε ένα πλάνο διετίας για την απευθείας αεροπορική σύνδεση με τις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη ή Σικάγο), θέλουμε ποιοτικό τουρισμό», επεσήμανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Έρχονται και άλλα ξενοδοχεία
«Το ξενοδοχείο θα γίνει ένα hub, η Θεσσαλονίκη συνδυάζει γαστρονομία, ιστορία και πολιτισμό, η πόλη έχει πολλά να προσφέρει σαν τουριστικός προορισμός, διαθέτει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης, έχουμε και άλλα σχέδια να προχωρήσουμε στην πόλη και την Ελλάδα μελλοντικά, η χώρα σας και η πόλη είναι μέρος της στρατηγικής μας», σημείωσε ο Ρόνι Αλόνι, διευθύνων σύμβουλος της Leonardo.
Sold out τα Σαββατοκύριακα - «Αυθεντική εμπειρία, ζωντανό σημείο αναφοράς το ξενοδοχείο»
«Διαθέτουμε 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες, μπήκαμε στο χώρο της φιλοξενίας το 1998, στόχος μας είναι το ΝΥΧ να προσφέρει αυθεντική εμπειρία στον επισκέπτη, διαχειριζόμαστε 7 ξενοδοχεία στην Κύπρο, 4 στην Ελλάδα. Το 2026 θα διαχειριζόμαστε 15 ξενοδοχεία συνολικά στις 2 χώρες. Το NYX στη Θεσσαλονίκη, έναν ραγδαία αναπτυσσόμενο προορισμό, ήταν μία ξεκάθαρη στρατηγική κίνηση, το ξενοδοχείο είναι ζωντανό σημείο αναφοράς», επεσήμανε η Άντρη Κλεάνθους, διευθύντρια πωλήσεων και marketing της Leonardo Hotels.
Σύμφωνα με την κ. Κλεάνθους, από τότε που άνοιξε το ξενοδοχείο τα Σαββατοκύριακα οι πληρότητες αγγίζουν το 100% και τις καθημερινές το 80%.
«Πόρτες ανοιχτές για όλους»
«Οι πόρτες του ξενοδοχείου είναι ανοιχτές για όλους, το κατάλυμα αποτελεί μία πύλη για τη Θεσσαλονίκη, ο κόσμος το αγκάλιασε ήδη», ανέφερε ο διευθυντής του ξενοδοχείου, Κωνσταντίνος Ιωαννίδης.
Η «ακτινογραφία» του ξενοδοχείου
Το NYX διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, πλήρως εξοπλισμένα με smart TVs, θύρες USB και υψηλής ταχύτητας Wi-Fi, για άνετη και απρόσκοπτη διαμονή. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν lounge bar και εστιατόριο με urban αισθητική, γυμναστήριο, business lounge, co-working υποδομές και αίθουσες συνεδρίων για επαγγελματικές αλλά και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Η υπογραφή της Tatiana Violari στο interior design, τα έργα του street artist Gera1 και οι εμβληματικές δημιουργίες του Kenneth Cobonpue ενισχύουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ξενοδοχείου, προσφέροντας μια εμπειρία όπου η φιλοξενία συναντά την τέχνη και τον σύγχρονο αστικό πολιτισμό.