Στρατηγική σημασία για την Miele Hellas κατέχει η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή με την εταιρεία να ισχυροποιεί το αποτύπωμά της διαρκώς, βάζοντας πλώρη, πέρα από την ανακαίνιση του Miele Experience Center, για άνοιγμα νέου καταστήματος στην πόλη σε βάθος τριετίας.
«Η ανακαίνιση του Miele Experience Center στη Θεσσαλονίκη έρχεται να επιβεβαιώσει τη δέσμευσή μας στην τοπική αγορά και στη Βόρεια Ελλάδα. Παράλληλα, αποτελεί μια ακόμη έκφραση της στρατηγικής μας να επενδύουμε συνεχώς στην εμπειρία του καταναλωτή και να προσφέρουμε χώρους που εμπνέουν και αναδεικνύουν το “Immer besser” (πάντα καλύτερα) στην πράξη», επισημαίνει στο emakedonia.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas, Θάνος Κυριαζής που στέκεται ιδιαίτερα στους ελπιδοφόρους ορίζοντες ανάπτυξης Θεσσαλονίκης και Βόρειας Ελλάδας.
«95 σημεία πώλησης στη Βόρεια Ελλάδα»
«Η Θεσσαλονίκη και γενικότερα η Βόρεια Ελλάδα παρουσιάζουν σημαντική δυναμική τα τελευταία χρόνια. Οι υποδομές εξελίσσονται, το ενδιαφέρον για επενδύσεις αυξάνεται και οι καταναλωτές δείχνουν ώριμοι απέναντι σε ποιοτικά brands. Η ανακαίνισή μας εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο αναβάθμισης της παρουσίας μας στην περιοχή. Σήμερα διαθέτουμε 95 σημεία πώλησης στη Βόρεια Ελλάδα και συνεχώς εργαζόμαστε για να βελτιώνουμε την εμπειρία του καταναλωτή, όπου κι αν βρίσκεται. Στόχος μας είναι να φέρνουμε τα προϊόντα μας πιο κοντά στους ανθρώπους μέσα από επιλεγμένα σημεία πώλησης και δράσεις που αναδεικνύουν την εμπειρία Miele», σημειώνει ενώ κάνει ιδιαίτερη μνεία και στον κομβικό ρόλο της Miele Hellas για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
«Κοινό όραμα ανάπτυξης σε ολόκληρη την περιοχή»
«Η δημιουργία του νέου Miele Cluster Adria Aegean είναι μια σημαντική εξέλιξη για τη Miele Hellas. Με την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Σλοβενία, την Κροατία, τη Βοσνία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και το Κόσοβο κάτω από ενιαία διοικητική δομή, ενισχύουμε τη συνοχή και αξιοποιούμε τις συνέργειες σε επίπεδο στρατηγικής, marketing και λειτουργίας.
Η αναβάθμιση αυτή δεν είναι απλώς οργανωτική, αλλά αποτελεί και ψήφο εμπιστοσύνης στις επιδόσεις της ελληνικής ομάδας τα τελευταία πέντε χρόνια, που απέδειξε στην πράξη την ικανότητά της να αναπτύσσει τη μάρκα και να δημιουργεί αξία σε μια απαιτητική αγορά. Παράλληλα, επιτρέπει στη Miele να λειτουργεί πιο ευέλικτα, με ενιαία κατεύθυνση και κοινό όραμα ανάπτυξης σε ολόκληρη την περιοχή», υποστηρίζει, σκιαγραφώντας το προφίλ του «νέου» καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή.
«Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος, πιο απαιτητικός και πολύ πιο ευαίσθητος σε ζητήματα ποιότητας, βιωσιμότητας και εμπειρίας. Θέλει προϊόντα που προσφέρουν πραγματική αξία και brands που εμπιστεύεται.
Στη Miele βλέπουμε αυτή την εξέλιξη ως ευκαιρία να επικοινωνούμε πιο άμεσα, να εκπαιδεύουμε και να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες.
Το e-commerce αποτελεί τομέα που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα και στον οποίο επενδύουμε ενεργά, τόσο στη βελτίωση του δικού μας online καναλιού όσο και στην ανάπτυξη της παρουσίας της Miele στα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργατών μας. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες και να εξασφαλίζουμε συνεπή εμπειρία Miele σε κάθε σημείο επαφής, φυσικό ή ψηφιακό», καταλήγει.