Η Θεσσαλονίκη… αγαπά τη Miele – Το ανακαινισμένο Εxperience Center και τα σχέδια για νέο κατάστημα έως το 2028

Το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας ανέπτυξε ο διευθύνων σύμβουλος, Θάνος Κυριαζής – Πάει για τζίρο πάνω από 45 εκατ. το 2025

Στενούς δεσμούς με Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα αναπτύσσει η Miele Hellas με την εταιρεία να στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου της, την ώρα που προχωρά σε ριζικό λίφτινγκ και των υπαρχόντων καταστημάτων.

Η Miele Hellas, με κέντρο την Ελλάδα, «επιβλέπει» σχεδόν ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη (Κύπρος, Κροατία, Σλοβενία, Αλβανία, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία).

Στο πλαίσιο αυτό, σήμερα πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη τα εγκαίνια του ανακαινισμένου Miele Experience Center νέας γενιάς, που επιδιώκει να παρέχει στο κοινό μια ολοκληρωμένη εμπειρία γύρω από τον κόσμο της εταιρείας, σε έναν χώρο 140 τ.μ. με πλήρη γκάμα συσκευών, ειδικά corners για βιωσιμότητα και καινοτομία, καθώς και active κουζίνες για ζωντανές μαγειρικές εμπειρίες.

«Στόχος για μερίδιο 10% στην αγορά έως το 2030»

6dbe1ae1-06f0-4327-800e-cd5e961d59d8.jpeg

«Έχουμε δέκα ιδιόκτητα σημεία (τα 5 στην Ελλάδα), στρατηγική μας επιλογή είναι να ανοίγουμε δύο νέα σημεία ετησίως στη χώρα μας, έχουμε περιοχές που στοχεύουμε, η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη (απασχολούνται 16 άτομα) είναι από αυτές, την κατάλληλη στιγμή επιλέγουμε τα σημεία και προχωράμε. Σε όλη την Ελλάδα έχουμε πέρα από τα ιδιόκτητα και 16 σημεία (και οικογενειακές επιχειρήσεις) που ανήκουν σε στρατηγικούς συνεργάτες, δε θα μεγαλώσουμε αυτό το δίκτυο. Μέχρι το 2028, θα ανοίξουμε κατάστημα κατά πάσα πιθανότητα και πάλι στη Θεσσαλονίκη. Από το 1971 η εταιρεία είχε στρατηγικές συνεργασίες στη Βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη αγαπά ακόμα περισσότερο τη Miele σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas Θάνος Κυριαζής, στο πλαίσιο των εγκαινίων του Miele Experience Center στη Θεσσαλονίκη.

Αναφορικά με το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επεσήμανε πως στη σκούπα ξεπερνά το 40%, στους φούρνους το 25%. Αν δούμε το σύνολο της αγοράς το μερίδιο αξίας κινείται πέριξ του 4,2% με δυνατό χαρτί τη σκούπα (πάνω από 10% μερίδιο αξίας). Δεν φιλοδοξούμε να κυριαρχήσουμε στην αγορά, μας ενδιαφέρει η εμπειρία που προσφέρουμε στον καταναλωτή, στοχεύουμε μέχρι το 2030 σε μερίδιο αξίας 10% στην αγορά από 4,2% σήμερα», τόνισε.

«Μεγαλύτερη καινοτομία είναι το γεγονός πως οι συσκευές γίνονται ολοένα και πιο έξυπνες, πιο smart home (συνδέονται με το σπίτι)

Για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, ανέφερε πως ο τζίρος, για πρώτη φορά, το 2024 ξεπέρασε τα 40 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα (η οποία αποτελεί κέντρο για την ευρύτερη περιοχή) και Κύπρο με το ρυθμό ανάπτυξης στα οικονομικά μεγέθη να κινείται πέριξ του 9%. Για φέτος εκτίμησε πως ο τζίρος θα ξεπεράσει τα 45 εκατ.ευρώ (με ρυθμό ανάπτυξης 11-13%).

Loader