Γαλλία: 480 θάνατοι επιπλέον των αναμενόμενων κατά τη διάρκεια του καύσωνα
Ηλικιωμένοι 75 ετών και άνω αποτελούν σχεδόν το σύνολο» της υπερβάλλουσας θνησιμότητας από όλες τις αιτίες
Διδυμότειχο και Σουφλί κατέγραψαν θερμοκρασία 41 βαθμών Κελσίου
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Και σήμερα, Τετάρτη, ο υδράργυρος σκαρφάλωσε πάνω από τους 40 βαθμούς σε αρκετές περιοχές της χώρας, με την υψηλότερη θερμοκρασία να καταγράφεται στην Σπάρτη με 42,9 βαθμούς Κελσίου.
Το θερμόμετρο ξεπέρασε τους 40 βαθμούς και στον Έβρο ενώ υπερέβη τους 37,7 βαθμούς στο Νευροκόπι.
Σύμφωνα με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, οι σταθμοί σε Ορεστιάδα, Διδυμότειχο και Σουφλί κατέγραψαν θερμοκρασία 41 βαθμών Κελσίου. 39 βαθμούς έδειξαν τα θερμόμετρα στον σταθμό στην Ξάνθη και στους Μεταξάδες.
Στον χάρτη του ΜΕΤΕΟ παρουσιάζεται η κατανομή της μέγιστης θερμοκρασίας στη χώρα και οι 8 σταθμοί με τις υψηλότερες μέγιστες. Οι οκτώ υψηλότερες θερμοκρασίες σήμερα Τετάρτη σύμφωνα με το Αστεροσκοπείο:
Σπάρτη – 42,9 βαθμοί Κελσίου
Θήβα (Νέα Οδός) – 42,8 βαθμοί Κελσίου
Ορεστιάδα – 42,1 βαθμοί Κελσίου
Φάρσαλα – 42,1 βαθμοί Κελσίου
Θήβα – 42,1 βαθμοί Κελσίου
Στυλίδα Φθιώτιδας – 41,9 βαθμοί Κελσίου
Μυστράς Λακωνίας – 41,8 βαθμοί Κελσίου
Καρδίτσα (Πόλη) – 41,8 βαθμοί Κελσίου

Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες που παρουσιάζονται στον χάρτη, η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 37 βαθμούς σε 310 από τους 551 ενεργούς σταθμούς, τους 40 βαθμούς σε 78 σταθμούς και τους 42 βαθμούς σε 5 σταθμούς.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗλικιωμένοι 75 ετών και άνω αποτελούν σχεδόν το σύνολο» της υπερβάλλουσας θνησιμότητας από όλες τις αιτίες
Πού εντοπίζεται το επίκεντρο της δόνησης που σημειώθηκε νωρίς το πρωί της Τρίτης
Συνεχίζεται η διαδικασία στη Λάρισα με τις τελικές τοποθετήσεις της υπεράσπισης - Στο μικροσκόπιο τα αιτήματα των συγγενών, «όχι» από την εισαγγελέα - Ποια στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train διώκονται
Παρά τα συνεχή φαινόμενα διαφθοράς η ΚΕΔΕ επιμένει ότι η αρμοδιότητα αυτή είναι κεκτημένο και δεν πρέπει να αφαιρεθεί από τους Δήμους