Ξεκίνησε η πρόσληψη 51 οδηγών ορισμένου χρόνου από τον Δήμο Θεσσαλονίκης - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από 10/10/2025 έως 20/10/2025

- Newsroom

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχωρά στην κάλυψη 51 θέσεων εργασίας ειδικότητας οδηγών, για να καλύψει εποχικές και παροδικές ανάγκες. Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων ξεκίνησε και οι ενδιαφερόμενοι έχουν περιθώριο έως τις 20 Οκτωβρίου 2025 για να δηλώσουν συμμετοχή.

Οι αιτήσεις γίνονται με τη συμπλήρωση του εντύπου ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2 ΔΕ/ΥΕ, το οποίο μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορεί να κατατεθεί:

  • αυτοπροσώπως,
  • μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου,
  • ή ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή.

Το σημείο υποβολής είναι το Τμήμα Διαφάνειας, Πρωτοκόλλου & Επικοινωνίας με τον Πολίτη της Διεύθυνσης Μητρώου Πολιτών, στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης (Βασ. Γεωργίου Α’ 1, γραφείο 102α) ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση Βασ. Γεωργίου Α’ 1, Τ.Κ. 54636, στο Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού (γραφείο 326).

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από 10/10/2025 έως 20/10/2025.

Σημειώνεται ότι το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2313-317139, 2313-317128, 2313-317666, 2313-317137

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ. 

Loader