Σε ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή καταδικάστηκε ένας ιδιοκτήτης υποκαταστήματος ΟΠΑΠ στον Βόλο από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου για υπεξαίρεση 9.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το 2021, ο ιδιοκτήτης του υποκαταστήματος ΟΠΑΠ στον Βόλο, όφειλε να επιστρέψει στην εταιρεία το χρηματικό ποσό των 9.000 ευρώ που είχαν χάσει οι παίκτες το τελευταίο διάστημα, αλλά δεν τα επέστρεψε ποτέ.
Αρνείται τις κατηγορίες ο ιδιοκτήτης ΟΠΑΠ
Στο δικαστήριο ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε πως τα χρήματα αυτά δεν τα είχε ποτέ στην κατοχή του και είναι χρωστούμενα των παικτών, τους οποίους άφηνε να παίζουν «δανεικά», όμως ποτέ δεν επέστρεψαν τα χρήματα.
Συνεχίζεται η διαδικασία στη Λάρισα με τις τελικές τοποθετήσεις της υπεράσπισης - Στο μικροσκόπιο τα αιτήματα των συγγενών, «όχι» από την εισαγγελέα - Ποια στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train διώκονται