Ο Αμερικανός πρόεδροςΝτόναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι το Βιετνάμ θα πληρώσει δασμό 20% για όλα τα προϊόντα που στέλνει στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών και δασμό 40% για τη μεταφόρτωση στο πλαίσιο μιας εμπορικής συμφωνίας.
«Οι Όροι είναι το Βιετνάμ θα πληρώσει στις ΗΠΑ Δασμό 20% για όλα τα αγαθά που αποστέλλει στο 'Εδαφός μας και Δασμό 40% για κάθε Μεταφόρτωση», έγραψε σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα του Truth Social.
"Αυτοί θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ", που σημαίνει ότι θα είμαστε σε θέση να πουλάμε το προϊόν μας στο Βιετνάμ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ δασμό".
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Μεγάλες καταστροφές σε υποδομές και κρίσιμη κατάσταση στα νοσοκομεία - Αγώνας δρόμου για τον απεγκλωβισμό επιζώντων και κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας