Θεσσαλονίκη: Πούλησε αλκοόλ σε ανήλικα κορίτσια και τα έστειλε στο νοσοκομείο - Χειροπέδες σε 21χρονη

Στο αυτόφωρο 21χρονη εργαζόμενη σε ψιλικατζίδικο στη Νεάπολη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο νοσοκομείο κατέληξαν δύο ανήλικα κορίτσια στη Θεσσαλονίκη, μετά από κατανάλωση αλκοόλ που προμηθεύτηκαν παράνομα από κατάστημα της πόλης, προκαλώντας την άμεση παρέμβαση των αστυνομικών αρχών.

Για το περιστατικό συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μια 21χρονη ημεδαπή, η οποία εργαζόταν ως υπάλληλος σε κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης.

Παρανόμως στα χέρια των παιδιών το αλκοόλ

Όπως προέκυψε από την έρευνα, η νεαρή εργαζόμενη προέβη στην πώληση αλκοολούχου ποτού σε τρεις ανήλικες, αγνοώντας τις αυστηρές απαγορεύσεις της νομοθεσίας.

Η κατανάλωση του αλκοόλ αποδείχθηκε επικίνδυνη για τον οργανισμό τους, με αποτέλεσμα οι δύο από τις τρεις ανήλικες να υποστούν οξεία μέθη. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής τους, μεταφέρθηκαν εσπευσμένα σε νοσοκομείο της πόλης, όπου και παραμένουν για νοσηλεία.

Η 21χρονη υπάλληλος οδηγήθηκε στο αυτόφωρο, με τις αρχές να διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες δόθηκαν τα ποτά στα ανήλικα κορίτσια.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA