Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται από σήμερα (01/07) ο αυτοκινητιστικός κλάδος με αφορμή το νέο μέτρο της ΑΑΔΕ σχετικά με την ένταξη ψηφιακού πελατολογίου σε όλα τα συνεργεία αυτοκινήτων. Προκειμένου να δηλώσουν την εναντίωση τους, εργαζόμενοι και ιδιοκτήτες συγκεντρώθηκαν έξω από το ελεγκτικό κέντρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων στην Εγνατία, κρατώντας πανό και φωνάζοντας το αίτημα τους, ενώ στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία με προορισμό το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.
«Το ψηφιακό πελατολόγιο να αποσυρθεί» υποστηρίζουν δεκάδες παρευρισκόμενοι, ένα μέτρο που επιβαρύνει όχι μόνο οικονομικά μια επιχείρηση αλλά ταυτόχρονα την καθυστερεί από το να κάνει τη δουλειά της.

«Προχωράμε σε καθολικό κλείσιμο των επιχειρήσεων σε ένδειξη καταρχάς αντίθεσης όσο αναφορά την επιβολή του ψηφιακού πελατολογίου και στέλνοντας και ένα ξεκάθαρο μήνυμα : ότι σήμερα εάν δεν πηγαίναμε σε απεργιακές κινητοποιήσεις θα ήταν σαν αποδοχή του ψηφιακού πελατολογίου γιατί οποία επιχείρηση ανοίξει σήμερα θα πρέπει να κάνει και την εφαρμογή του» δηλώνει ο Τάσος Σταυρίδης, πρόεδρος του συλλόγου πτυχιούχων μηχανικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο ή σημερινή πορεία διαμαρτυρίας ενδυναμώνει την προσπάθεια και τις προηγούμενες κινητοποιήσεις του επισκευαστικού κλάδου από τις 20 Φεβρουαρίου με την «πρώτη επιστολή» που στάλθηκε εμπεριέχοντας τους προβληματισμούς του κλάδου.
Η ΑΑΔΕ παρ' όλα αυτά επέμενε στο μετρό και όπως εξηγεί ο κ. Σταυρίδης «Την Μεγάλη Πέμπτη στις 11 το βράδυ δεχτήκαμε όλοι στα ΑΦΜ μας τελεσίγραφο ότι όλοι όσοι ανήκετε στον κλάδο της επισκευής και της συντήρησης έχετε το δικαίωμα της πιλοτικής εφαρμογής μέχρι τις 30 Ιουνίου και μετέπειτα την πλήρη εφαρμογή» και προσθέτει πως «Αυτό για εμάς ήταν ο κόμπος στο χτένι».
Τι είναι το ψηφιακό πελατολόγιο και πως επιβαρύνει τους επιχειρηματίες
Το ψηφιακό πελατολόγιο που «επιβάλλει» στον επισκευαστικό κλάδο η ΑΑΔΕ, είναι η αναλυτική καταγραφή τόσο του πελάτη όσο και των υπηρεσιών που θα του προσφερθούν, με στόχο την αποφυγή της κερδοσκοπίας.

Αυτό το μέτρο σύμφωνα με τον Αθανάσιο Χατζηφωτίου, αντιπρόεδρο του Συλλόγου πτυχιούχων μηχανικών αυτοκινήτων, επιβαρύνει τους επαγγελματίες και κυρίως τις μικρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν λογιστήριο και γραμματειακή υποστήριξη.
«Τα έξοδα που θα χρειαστεί να κάνει η επιχείρηση θα τα υποστεί ο κόσμος» εξηγεί στο emakedonia.gr κάτι που βρίσκει σύμφωνο και τον κ. Σταυρίδη.
Επιπλέον, όπως αναφέρουν τα δύο μέλη, εκτός από το επιπρόσθετο κόστος, η εφαρμογή του μέτρου θα τους καθυστερεί και θα τους στερεί πολύτιμο χρόνο από την δουλειά τους.
«Νομίζουν ότι βγάζουμε εκατομμύρια και τους κλέβουμε. Δεν είμαστε κλέφτες» τονίζει ο κ. Χατζηφωτίου.
Όπως λέει ο πρόεδρος, η σημερινή κινητοποίηση τόσο εδώ στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα έχει την υποστήριξη και των 72 σωματείων που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα με την κορύφωση της να αναμένεται την Παρασκευή. Αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα τους για την άρση του μέτρου, ο κλάδος θα συνεχίσει την απεργία, προειδοποιούν.