Η 40η Philoxenia-Hotelia (14 – 16 Νοεμβρίου στο χώρο της ΔΕΘ) αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τον τουριστικό κλάδο, συγκεντρώνοντας φέτος πάνω από 550 εκθέτες (από Ελλάδα και εξωτερικό).
Η διεθνής της απήχηση επιβεβαιώνεται με τη συμμετοχή εκθετών από 21 χώρες από την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική. Δυναμικό «παρών» δίνουν και οι φορείς του ελληνικού τουρισμού, με τη συμμετοχή 12 Περιφερειών της χώρας.
« Η φετινή διοργάνωση σηματοδοτείται από τη συμπλήρωση των 40 ετών της Philoxenia που κάνει την είσοδό της σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της με διαφορετικές προκλήσεις και στοιχήματα από ότι πριν τέσσερις δεκαετίες. Η έκθεση είναι πολύ σημαντική και για την Ελλάδα και για τα Βαλκάνια. Έχουν κλειστεί πάνω από 4.500 επιχειρηματικά ραντεβού», σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ – Helexpo, Τάσος Τζήκας.
«Οι δύο εκθέσεις δένουν απόλυτα με την τουριστική στρατηγική του δήμου, γίνονται σημαντικά βήματα τα τελευταία χρόνια. Χαίρομαι που Οκτώβριο και Νοέμβριο κυκλοφορούν τόσοι ξένοι στην πόλη η οποία αποτελεί γαστρονομικό τουρισμό με σφραγίδα Unesco», σημείωσε ο αντιδήμαρχος τουρισμού και πολιτισμού Θεσσαλονίκης, Βασίλης Γάκης.
Philoxenia-Hotelia
Το εμπορικό ενδιαφέρον επισφραγίζεται με την παρουσία 110 προσκεκλημένων αγοραστών (hosted buyers) από 37 χώρες.
Για πρώτη φορά διοργανώνεται στο πλαίσιο της Philoxenia-Hotelia το Corporate B2B networking event, όπου μεγάλοι όμιλοι εταιρειών συναντώνται με εκθέτες (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία), με στόχο τη δικτύωση και την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Ακόμη, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ πολλών άλλων παράλληλων εκδηλώσεων το συνέδριο με τίτλο «PHILOXENIA IN A DIGITAL ERA/BEYOND 4.0» και ο διαγωνισμός φωτογραφίας “40 Years of Philoxenia – Faces, Places & Flavors of Greek Hospitality”.
FOOD & DRINKS : Η εξωστρέφεια της ελληνικής γεύσης
Την ίδια στιγμή η FOOD & DRINKS θα αναδείξει τις προοπτικές, καθώς και όλες τις τρέχουσες εξελίξεις του νευραλγικού κλάδου των τροφίμων και ποτών. Στην έκθεση συμμετέχουν επιχειρήσεις από τις μεγαλύτερες παραγωγικές περιφέρειες της Ελλάδας, όπως η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Θεσσαλία και η Κρήτη, ενώ οι διεθνείς συμμετοχές προέρχονται από χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία, η Κύπρος, η Βουλγαρία και η Αυστραλία.
Το υψηλό εμπορικό ενδιαφέρον αποτυπώνεται στην προσέλκυση σημαντικών αγοραστών, όπως μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ από τις χώρες του Κόλπου, εισαγωγείς από την Ευρώπη, καθώς και στελέχη προμηθειών από αλυσίδες εστίασης και ξενοδοχεία.
Με επιτυχία συνεχίζεται και φέτος το αποκλειστικό αφιέρωμα στην τέχνη του καφέ “All About Café”, ενώ η δυναμική της FOOD & DRINKS μεταφέρεται και στην καρδιά της πόλης μέσω της καινοτόμου δράσης «Gastronomy EXPerience – taste the stories», στο πλαίσιο της οποίας, σήμερα στην πλατεία Αριστοτέλους, θα προβληθούν προϊόντα των εκθετών μέσα από τις δημιουργίες κορυφαίων εστιατορίων της Θεσσαλονίκης.