Θεσσαλονίκη: Νέα πλατφόρμα παρατηρήσεων και αναφορών επιβατών από τον ΟΣΕΘ

Ο επιβάτης στο επίκεντρο - Υποβολή επώνυμων ή ανώνυμων παρατηρήσεων με φωτογραφίες, βίντεο και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο

- Newsroom

Τη δημιουργία μιας νέας, σύγχρονης πλατφόρμας παρατηρήσεων και επισημάνσεων προωθεί ο ΟΣΕΘ, προσφέροντας στους πολίτες τη δυνατότητα να εκφράζουν επώνυμα ή ανώνυμα παράπονα ή αναφορές για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους με λεωφορεία, μετρό ή κατά την αναμονή τους σε στάσεις και σταθμούς.

Ο ΟΣΕΘ έχει υπογράψει τη σχετική σύμβαση με τον ανάδοχο, ο οποίος υποχρεούται να παραδώσει την πλατφόρμα προς χρήση μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2025. Το νέο σύστημα, σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, θα παρέχει μια σειρά από σύγχρονες δυνατότητες, τόσο για τον πολίτη-επιβάτη όσο και για τους διαχειριστές (ΟΣΕΘ – ΟΑΣΘ – Ελληνικό Μετρό).

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει φόρμα υποβολής αναφοράς, όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το μέσο μετακίνησης (λεωφορεία αστικών ή υπεραστικών γραμμών, μετρό κ.λπ.) και τον τύπο του προβλήματος που αντιμετωπίζει, όπως καθυστέρηση, κακοτεχνία, καθαριότητα, βλάβη ή πληροφόρηση. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα να παραθέσει το μήνυμά του, να υποδείξει την τοποθεσία του προβλήματος μέσω χάρτη (click-to-placemarker) ή GPS της συσκευής του και να μεταφορτώσει φωτογραφίες ή βίντεο για τεκμηρίωση.

Οι πολίτες που θα υποβάλλουν παρατήρηση ή παράπονο θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της αναφοράς τους, ενώ θα λαμβάνουν άμεσα αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης της καταχώρησης. Οι αναφορές μπορούν να γίνουν επώνυμα ή ανώνυμα, με πλήρη συμμόρφωση στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).

Η πλατφόρμα απευθύνεται σε Έλληνες πολίτες και σε αλλοδαπούς επισκέπτες, καθώς παρέχει επίσης δυνατότητα αναφοράς στα αγγλικά.

«Στόχος μας είναι η απευθείας και μόνιμη επικοινωνία με τους πολίτες, ώστε να βελτιώνονται σε πραγματικό χρόνο όποια προβλήματα εντοπίζονται από το επιβατικό κοινό. Η επόμενη μέρα στις μεταφορές έχει ως βασικό πρωταγωνιστή τον επιβάτη και η προτεραιότητά μας ως Αρχή Μεταφορών της Θεσσαλονίκης είναι η άριστη εξυπηρέτηση κάθε επιβάτη», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.

Loader