Εύοσμος: «Αρένα» το δημοτικό συμβούλιο για τα Ωνάσεια σχολεία
Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων που μετατρέπονται σε «Ωνάσεια» παρέστησαν στη συνεδρίαση
Η ενέργεια έγινε σήμερα το πρωί σε ώρα διαλείμματος, στο πλαίσιο της δράσης «Ενεργοί Πολίτες»
Χέρι χέρι πιάστηκαν σήμερα οι μαθήτριες και οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Ευόσμου, σχηματίζοντας μια ανθρώπινη αλυσίδα για να αγκαλιάσουν το σχολείο τους.
Η ενέργεια έγινε σήμερα το πρωί σε ώρα διαλείμματος, στο πλαίσιο της δράσης «Ενεργοί Πολίτες». Όπως λένε μαθητές και εκπαιδευτικοί έγιναν όλοι «μια αγκαλιά», δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την αγάπη τους για το σχολείο τους.
Τα παιδιά συμμετείχαν στην δράση με το πνεύμα της συνεργασίας και της συμπερίληψης και με σκοπό να υπερασπιστούν τη δωρεάν παιδεία για όλους, συμβολικά σήμερα που είναι ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών και η γιορτή των Γραμμάτων.
Υπενθυμίζεται, ότι το 3ο ΓΕΛ Ευόσμου και το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου είναι τα δυο σχολεία που επιλέχθηκαν για να μετατραπούν σε Ωνάσεια Σχολεία. Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν αντιδράσεις από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς για την επιλογή των δυο σχολείων, την ώρα που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σχολικής στέγης στον δήμο και δεν έχει διευκρινιστεί που θα μεταφερθούν τα 850 παιδιά που φιλοξενούν κάθε χρόνο τα σχολεία. Για αυτό τον λόγο, κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της ανθρώπινης αλυσίδας, από τα χέρια όλων των μαθητών πέρασε ένα πλακάτ με συνθήματα στήριξης για το 3ο ΓΕΛ και το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου.
Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων που μετατρέπονται σε «Ωνάσεια» παρέστησαν στη συνεδρίαση
Το ΠΑΣΟΚ σχολιάζει ότι όλα αυτά είχαν εγκαίρως αναδειχθεί κοινοβουλευτικά από το ίδιο, «χωρίς όμως να υπάρξει ποτέ ουσιαστική απάντηση από το αρμόδιο υπουργείο»
«Η διακοπή λειτουργίας είναι μία αναγκαία διαδικασία για την επισφράγιση και πιστοποίηση της ασφάλειας του συστήματος» δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος
«Δεν είναι μία ενιαία γλώσσα, αλλά περιλαμβάνει διάφορα ιδιώματα καθώς οι κοινότητες των Ρομά δεν αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, αλλά ένα μωσαϊκό με διαφορετικά χαρακτηριστικά, διαφορετικό βαθμό ένταξης και διαφορετική ιστορική προέλευση»