ΔΥΠΑ: Εκδήλωση στη ΔΕΘ παρουσία της Ν. Κεραμέως
Ιστορίες τεσσάρων γυναικών ανέδειξαν με ζωντάνια πώς τα προγράμματα και οι δράσεις της ΔΥΠΑ συμβάλλουν στην επαγγελματική ενδυνάμωση
Από τον Νοέμβριο θα τεθεί σε λειτουργία το 2ο καλούπι και θα κατασκευάζονται 90 μέτρα δρόμου κάθε 15 μέρες.
Εντυπωσιασμένος δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης από την κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover) την κατασκευή της οποίας επιθεώρησε πριν από λίγο. Ξεναγοί του ήταν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστός Δήμας και ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος, καθώς και ο αντιπρόδρος της ΜΕΤΚΑ Ντίνος Μπενρουμπή και ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΑΞ Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Ο κ. Χατζηδάκης ενημερώθηκε ότι η γέφυρα που κατασκευάζεται, μήκους 4,5 χλμ, είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα (μάλιστα για να έχει ένα μέτρο σύγκρισης ρώτησε για το μήκος της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου, που είναι 2,2, χλμ) και ότι σε αυτήν θα εισέρχονται όσοι θέλουν να κινηθούν πιο γρήγορα, ενώ στο υφιστάμενο επίπεδο θα κινούνται τα βαρέα οχήματα και όσα ΙΧ θέλουν να εξέλθουν σε κάποιον από τους κόμβους, καθώς και ότι το έργο θα διπλασιάσει την φέρουσα ικανότητα της περιφερειακής οδού από 5.000 σε 10.000 οχήματα την ώρα.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από την λειτουργία του ογκώδους καλουπιού που κατασκευάζει τα βάθρα. Ήδη έχουν κατασκευαστεί 39 από τα 100 βάθρα της γέφυρας. Η απόσταση μεταξύ των βάθρων είναι 45 μέτρα και για την κατασκευή του κάθε ενός από αυτά απαιτούνται 15 ημέρες. Τον Νοέμβριο που θα τεθεί σε λειτουργία και το δεύτερο καλούπι θα επιταχυνθεί ο ρυθμός κατασκευής του έργου, καθώς κάθε 15 ημέρες θα κατασκευάζονται 90 μέτρα γέφυρας.
Οι μηχανικοί της κατασκευάστριας κοινοπραξίας ανέφεραν ότι το καλούπι είναι κάτι σαν επίγειος μετροπόντικας, ενώ παρομοίασαν το ίδιο το έργο με μια "μικρή Αττική Οδό". Σήμερα η πρόοδος στο σύνολο του έργου (που εκτός από την κυρίως γέφυρα περιλαμβάνει και κόμβους, τεχνικά έργα, διαπλάτυνση της περιφερειακής οδού κλπ) είναι στο 30%, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Μάιο του 2027, τέσσερα χρόνια από την έναρξη του. Στη συνέχεια ο ιδιωτικός φορέας σύμπραξης θα αναλάβει για 25 χρόνια τη συντήρηση όλου του μήκους της εσωτερικής περιφερειακής.
«Είναι ένα έργο που συζητείτο για πάρα πολλά χρόνια και τώρα γίνεται πραγματικότητα. Ένα σύνθετο, δύσκολο έργο, είμαι εντυπωσιασμένος από όσα είδα και όσα μου εξήγησαν. Υπάρχει απόλυτη δέσμευση ότι το έργο θα παραδοθεί στους ΘΕσσαλονικείς μέχρι τον Μάιο του 2027» είπε ο κ. Χατζιδάκης.
Από την πλευρά του ο κ. Δήμας σημείωσε ότι το έργο θα βοηθήσει πολύ στην αποσυμφόρηση της πόλης. «Πριν από ένα χρόνο υπήρχε καχυποψία και σκεπτικισμός για το αν θα ολοκληρωθεί στην ώρα του και τι συνέπειες θα υπάρχουν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου, όσον αφορά την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Βλέπουμε ότι το κλίμα έχει αντιστραφεί» επεσήμανε.
Ο κ. Ταχιάος εμφανίστηκε βέβαιος ότι μόλις αποδοθεί στην πόλη το σύνολο του περιφερειακού, «πραγματικά θα είναι εντυπωσιακό, θα είναι ένας από τους καλύτερους δρόμους στην Ελλάδα, θα επιτρέπει την ασφαλή κυκλοφορία και τη γρήγορη διέλευση από τη μία άκρη στην άλλη».
Ιστορίες τεσσάρων γυναικών ανέδειξαν με ζωντάνια πώς τα προγράμματα και οι δράσεις της ΔΥΠΑ συμβάλλουν στην επαγγελματική ενδυνάμωση
«Το μήνυμα του πρωθυπουργού θα περιγράφει ένα εθνικό όραμα» είπε η Εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος
Πλήθος εκπροσώπων από την πολιτική, επιχειρηματική και κοινωνική ζωή έδωσαν το "παρών" στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της ιστορικής εφημερίδας - Δείτε φωτογραφίες