Τροχαίο δυστύχημα στην Επ.Ο. Σίνδου-Χαλάστρας - Σκοτώθηκε ένας 42χρονος
Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ο οδηγός του έτερου οχήματος που ενεπλάκη στο συμβάν.
Δυνάμεις των ΜΑΤ έστησαν φραγμό στο ύψος της Καμάρας, εκτρέποντας τους διαδηλωτές
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Χωρίς επεισόδια ολοκληρώθηκε η πορεία ομάδας αντεξουσιαστών που ακολουθούσε την μεγάλη πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Οι πολίτες και οι οργανώσεις αποχώρησαν λίγο μετά την πλατεία Αριστοτέλους όμως το μπλοκ των αντιεξουσιαστών μαζί με το μπλοκ του «Ρουβίκωνα» συνέχισαν προς την Καμάρα, πριν αναγκαστούν να γυρίσουν προς τα πίσω και να διαλυθούν.
Στη συμβολή των οδών Εγνατία και Εθνικής Αμύνης η αστυνομία είχε δημιουργήσει έναν αποκλεισμό με δύο κλούβες, ενώ μια δεύτερη γραμμή των ματ σχηματίστηκε στο πλάτος του δρόμου από την αψίδα του Γαλερίου ως την αρχή της Ναβαρίνου.
Δυνάμεις των ΜΑΤ απέκλεισαν την πρόσβαση προς την πλατεία Ναβαρίνου, αφήνοντας μόνο μεμονωμένους διαδηλωτές να περάσουν.
Μερίδα των διαδηλωτών κινήθηκε προς τη Ροτόντα όμως η πλειοψηφία κινήθηκε προς τα πίσω, με κατεύθυνση την πλατεία Αριστοτέλους. Στο δρόμο, μερίδα αντιεξουσιαστών πέταξε μολότοφ, οι οποίες δεν εξερράγησαν.
Οι δυνάμεις της αστυνομίας ακολούθησαν την πορεία προωθώντας τη προς την Αρχαία Ρωμαϊκή Αγορά. Από εκεί και πέρα οι συμμετέχοντες παρέμειναν για λίγη ώρα στην οδό Μακεδονικής Αμύνης, πριν αποχωρήσουν κατά μόνας από το σημείο.
Η πορεία ολοκληρώθηκε ειρηνικά και χωρίς επεισόδια. Στο μεταξύ από την αρχή της πορείας σημειώθηκαν 11 προσαγωγές με δύο εξ' αυτών να μετατρέπονται σε συλλήψεις, η μία για κατοχή ναρκωτικών και η άλλη για μαχαίρι.
Στην οδό Εγνατία κινήθηκε το μπλοκ των διαδηλωτών που εντάσσονται στον αναρχικό και αντιεξουσιαστικό χώρο και έλαβαν μέρος στην κεντρική πορεία για να τιμήσουν την 52η επέτειο εξέγερσης στο Πολυτεχνείο.
Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, αυτό το μπλοκ ξεκίνησε να επιστρέφει στα πανεπιστήμια διασχίζοντας την οδό Εγνατία.
Στο ύψος της Καμάρας υπήρξαν παραταγμένες δυνάμεις των ΜΑΤ με κλούβες και οχήματα εκτόξευσης νερού (σ.σ. τις «Αύρες»), θέτοντας φραγμό στον δρόμο προς το Πολυτεχνείο του ΑΠΘ.
Εξαιτίας του αστυνομικού μπλόκου, οι διαδηλωτές κατευθύνθηκαν αρχικά προς τη Ροτόντα και εν συνεχεία επέστρεψαν στην Εγνατία με κατεύθυνση προς την Αριστοτέλους.
Στο ύψος της Αρχαίας Ρωμαϊκής Αγοράς, το μπλόκο των διαδηλωτών άρχισε να διαλύεται περίπου στις 20:30.
Δείτε εικόνες:
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΣτο νοσοκομείο νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ο οδηγός του έτερου οχήματος που ενεπλάκη στο συμβάν.
Η 51χρονη συνελήφθη από την αστυνομία
Ο 42χρονος εντοπίστηκε από αστυνομικούς της τροχαίας και συνελήφθη
Ο ΔΕΔΔΗΕ εκτελεί προγραμματισμένες εργασίες στο δίκτυο ηλεκτροδότησης