Εσύ τι μουσική ακούς; | Στο 18ο επεισόδιο ο Θοδωρής Μαραντίνης

Ο γνωστός τραγουδιστής μιλάει για τα ακούσματα του, τη διάλυση των Onirama και τη νέα του αρχή στην καριέρα του

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο Θοδωρής Μαραντίνης είναι ο καλεσμένος του 18oυ επεισοδίου «Εσύ τι μουσική ακούς;». Ο γνωστός τραγουδιστής μιλάει για τα μουσικά ακούσματα που τον καθόρισαν, τη διάλυση των Onirama και τη νέα αρχή στην καριέρα του, τα κομμάτια της δημόσιας εικόνας του που θέλει να ελέγξει, τα αρνητικά σχόλια αλλά για πρώτη φορά μιλάει και για τη σύγκριση με τις Melisses.

«Από μικρός ήμουν παιδί της ποπ. Οι γονείς μου είχαν ντισκοτέκ, οπότε μεγάλωσα μέσα στους ήχους της ντίσκο. Μου άρεσε πολύ ο χορός και ήθελα να γίνω χορευτής. Προσπαθούσα να μάθω μια χορογραφία του Michael Jackson για ώρες. Μετά τον βασιλιά της ποπ έφαγα ένα κόλλημα με τους New Kids On The Block» λέει για τα μουσικά του ακούσματα, ενώ όπως λέει μετά την εφηβεία άκουγε Πυξ Λαξ και τους αδελφούς Κατσιμίχα, που ήταν ο λόγος που έπιασε κιθάρα.

Μετά από 25 έτη, φέτος αποφάσισε να βάλει μια άνω τελεία στους ONIRAMA, όπως λέει, κάνοντας μια νέα αρχή στην καριέρα του. «Είναι μια φάση νέα, χωρίς να μηδενίζει το πριν και ούτε να αφήνει με κάποιο άσχημο τρόπο το παρελθόν. Κάποια πράγματα οφείλεις να αναγνωρίσεις πότε κάνουν έναν κύκλο» αναφέρει. «Κάναμε μια εξαιρετική πορεία, με πολύ ωραία πράγματα εμπορικά, καλλιτεχνικά και ανθρώπινα. Μετά από 10 δίσκους, 25 χρόνια πορείας, αμέτρητες συνεργασίες και χιλιάδες lives θεώρησα ότι είναι μια καλή στιγμή να βάλουμε άνω τελεία και ο καθένας λίγο να φρεσκαριστεί. Μετά από ένα σημείο οφείλεις να βάλεις μια άνω τελεία σε κάτι που ήταν πολύ όμορφο πριν αρχίσει να φθείρει. Θεωρώ ότι αν το αφήναμε κι άλλο θα άρχιζε να φθείρει, όχι αναγκαστικά λόγω των δικών μας σχέσεων αλλά και από εξωτερικούς παράγοντες που θα δημιουργούν μια άλλη συνθήκη που δεν μπορείς να λειτουργήσεις και θα έπρεπε είτε να αλλοιωθούμε για να μπορούμε να συνυπάρχουμε στην αλλαγή του περιβάλλοντος που εκεί παύεις να είσαι αυτό που ήσουν » τονίζει για τους λόγους που διαλύθηκαν οι ONIRAMA.

«Υπήρχαν αρκετές στιγμές που μπερδευτήκαμε αλλά νιώθω ότι το περνάνε πολλοί καλλιτέχνες που έχουν χρόνια μια καριέρα και πρέπει να είναι πάντα επίκαιροι. Εμείς όταν βγήκαμε δισκογραφικά το λαϊκό τραγούδι είχε κάνει μια "κοιλιά" και έψαχναν κάτι καινούριο και βγήκε το "ποπ-ροκ". Άνοιξε τον δρόμο ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, μετά εμείς και ακολούθησαν τότε και πιο λαϊκοί τραγουδιστές όπως η Δέσποινα Βανδή» σημειώνει ο Θοδωρής Μαραντίνης. 

Όπως λέει είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει μετά τους ONIRAMA, αλλά είναι ανοικτός σε όσα έρχονται μπροστά του. «Είναι πολύ δύσκολο να υπάρξω μετά από αυτό, είναι πάνω από τη μισή μου ζωή. Είνια μια νέα αρχή, που δεν είμαι 20 ετών αλλά ούτε το έκανα αυτό στο πικ του συγκροτήματος, όπως άλλοι. Εγώ το έκανα όταν ένιωσα έτοιμος. Υπάρχουν πολλοί που θα πουν ότι αν το έκανα πριν 10 χρόνια θα υπήρχε μια διαφορετική αντιμετώπιση και άλλη φορά».

Ο Θοδωρής Μαραντίνης είναι από τις λίγες φορές που μιλάει για τη σύγκριση που υπήρχε μεταξύ των Onirama και τις Melisses. «Η σύγκριση με τις Melisses δεν μας πείραζε. Είναι κάτι που γίνεται πάντα και πριν από εμάς υπήρχαν οι C:REAL και πριν από αυτούς οι Μπλε. Εμείς λόγω χρονικής συγκυρίας καταφέραμε να κάνουμε τα live μας mainstream, γιατί τότε ήμασταν η πρώτη μπάντα που κράτησε νυχτερινό μαγαζί μόνη της. Τότε ακόμα και ο μαέστρος του Σάκη Ρουβά μου ζητούσε την playlist μας. Έπεφτε ξύλο από τον πρόεδρο της Coca- Cola μέχρι τον πρώην βασιλιά για το ποιος θα κάτσει πρώτο τραπέζι. Ήταν σουρεάλ η κατάσταση. Όλο αυτό φαινομενικά άνοιξε δρόμο για κάποια συγκροτήματα».

Στην ερώτηση αν τους ξεπέρασαν οι Melisses απαντά ειλικρινά πως συνέβη αυτό αλλά δηλώνει πως οι ΟNIRAMA ήταν πιο ρομαντικοί, ενώ οι Melisses επιδίωκαν τα μαζικά σουξέ. «Θεωρώ ότι είχαν μια άλλη κατεύθυνση να κάνουν μαζικά σουξέ και νομίζω έτσι όπως το έστησαν με τους συνεργάτες που είχανε και τις επιλογές τους, μετά από ένα σημείο μας ξεπέρασαν. Εμείς βλέπαμε τα πράγματα πάντα πιο ρομαντικά, πιο καλλιτεχνικά και ως συγκρότημα. Οι Μelisses μετά από ένα σημείο, κατά τη γνώμη μου, χάσανε το συγκρότημα και προσπαθούσαν να κάνουν σουξέ. Εμείς κάναμε 10 ολοκληρωμένους δίσκους, χωρίς τη σιγουριά τι παίζει το ραδιόφωνο πάντα. Αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Μπορεί σε εμπορικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια να μην μας έκατσε τόσο πολύ, αλλά σε καλλιτεχνικό επίπεδο νιώθω ότι κάναμε ο,τι καλύτερο έχει κάνει ελληνικό συγκρότημα το τελευταίο καιρό» δηλώνει.

Ο Θοδωρής Μαραντίνης, αναφέρεται επίσης στη δημόσια εικόνα του που πλέον θα ήθελε να έχει καλύτερο έλεγχο. «Η δημόσια εικόνα μου πέρασε διάφορα και λόγω της προσωπικής μου σχέσης και λόγω της καλλιτεχνικής μου ιδιότητας. Κάποια στιγμή έχασα τον έλεγχό της, οπότε νιώθω ότι τώρα έχοντας σαν οδηγό το παρελθόν, μπορώ στο παρόν τουλάχιστον να ελέγξω περισσότερο τη δημόσια εικόνα μου».

Επίσης, αναφέρεται στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε με το στομάχι του και δεν αποκλείει να επηρεάστηκε και από την ψυχολογία του. «Σίγουρα δεν βοηθάει το στρες και η στεναχώρια. Ζούμε σε μια αγχωτική κοινωνία όλοι, όσο λαμπερή και φανταχτερή φαίνεται η δουλειά μας έχει πολύ στρες και αγωνία από πίσω, θέλει γερό στομάχι που λένε. Οπότε νομίζω κάποια στιγμή που μου έπεσαν όλα μαζί και εμένα, κλατάρισε το σύστημα όλο σωματοψυχικά».

Ο Θοδωρής Μαραντίνης θα εμφανιστεί με την Ευρυδίκη και guest τον Χρήστο Δάντη στη Μονή Λαζαριστών στις 9 Ιουλίου. 

Εσύ τι μουσική ακούς;

Παρουσίαση – Concept: Θεολόγος Ηλιού

Παραγωγή: My Media Lab

ΧΟΡΗΓΟΣ: Bizzaro

Powered by Cineplexx

Ευχαριστούμε πολύ την εταιρεία Lobsters Digital Agency για τη φιλοξενία!

Instagram: https://www.instagram.com/esytimousik...

Τik Tok: https://www.tiktok.com/@esytimousikia...

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA