Σύγκρουση λεωφορείων στη Βούλα: Καταγγελία πως η 55χρονη οδηγός εργαζόταν σε 16ωρη βάρδια (βίντεο)

Σύμφωνα με τις βάρδιες των εργαζομένων που δημοσιοποίησε η ΔΑΣ ΟΑΣΑ, η οδηγός μέσα σε 4 μέρες δούλεψε δυο 16ωρα και δύο 8ωρα

- Newsroom

Καταγγελία πως η 55χρονη οδηγός του ενός από τα λεωφορεία που εμπλέκονται στο τροχαίο στη Βούλα, εργαζόταν σε 16ωρη βάρδια, κάνει η συνδικαλιστική παράταξη Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ).

Οι εκπρόσωποι της ΔΑΣ δημοσίευσαν το πρόγραμμα των βαρδιών των εργαζομένων, στο οποίο φαίνεται το πώς εργάζονταν την τελευταία εβδομάδα. Η 55χρονη οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο προπορευόμενο την ώρα που εκείνο ξεκινούσε την αναχώρηση από τη στάση της Α' Πλαζ Βούλας το πρωί της Παρασκευής, φαίνεται πως εργαζόταν στη δεύτερη 16ωρη βάρδια της μέσα σε μία εβδομάδα. 

Συνολικά 47 επιβάτες, εκ των οποίων αρκετοί ανήλικοι, τραυματίστηκαν στο τροχαίο με τα δύο λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Η σύγκρουση σημειώθηκε επί της Λεωφόρου Καραμανλή στο ρεύμα προς Σούνιο.

Η 55χρονη οδηγός του δεύτερου λεωφορείου, που προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα στο αρθρωτό προπορευόμενο όχημα φέρεται να δήλωσε πως αισθάνθηκε αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.

Ο ΟΑΣΑ διέταξε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) προκειμένου να διερευνηθούν πλήρως οι συνθήκες του ατυχήματος.

Η ανακοίνωση ΔΑΣ ΟΑΣΑ για το τροχαίο με τα λεωφορεία στη Βούλα

«Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων της κοινοπραξίας των ιδιωτών στην οποία έχει παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, με δεκάδες τραυματίες, αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο, τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες.
Συγκεκριμένα έχουμε αποδείξεις ότι τις τελευταίες μέρες η συνάδελφος οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο σταθμευμένο όχημα, εργαζόταν εναλλάξ 16 ώρες τη μια μέρα και 8 ώρες την επόμενη.
Σήμερα μάλιστα που έγινε το ατύχημα βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια.
Μιλάμε για συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.
Ήταν δηλαδή θέμα χρόνου να συνέβαινε ένα τέτοιο ατύχημα.
Και αν σκεφτούμε και τα αραιά δρομολόγια που έχουν ως αποτέλεσμα, να “παστώνονται σαν σαρδέλες” οι επιβάτες, μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε ότι μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.
Αποδεικνύεται ότι η εργοδοσία για μια ακόμα φορά δεν διστάζει να βάλει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές μπροστά στην κερδοφορία της.
Το σημερινό ατύχημα ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.
Είναι εγκληματίες!
Όλα αυτά συμβαίνουν μάλιστα τώρα που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα αντεργατικό νομοσχέδιο – τερατούργημα που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, νομοθετώντας 13ωρο σε ένα εργοδότη.
Αποδεικνύεται με το σημερινό έγκλημα που οδηγεί αυτή η πολιτική.
Επιπλέον, το σημερινό τροχαίο, έρχεται να επιβεβαιώσει τις τραγικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης των συγκοινωνιών και με τραγικό τρόπο να αποδείξει ότι δυστυχώς τα Τέμπη είναι εδώ.
Τώρα είναι απαραίτητο όσο ποτέ να δυναμώσει ο αγώνας εργαζομένων στις συγκοινωνίες και λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και συχνές αστικές συγκοινωνίες.
Τώρα να δώσουμε μαζικά τη μάχη να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης που γυρίζει το χρόνο αιώνες πίσω.
Ευχόμαστε σε όλους τους τραυματίες γρήγορη ανάρρωση».

Loader