Πήλιο και Βόλος: Νέα καμπάνια για να καταστούν ελκυστικοί χειμερινοί τουριστικοί προορισμοί
Θα ξεκινήσει το αμέσως προσεχές διάστημα με στόχο να ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο – Στόχος να τονωθούν η φήμη και η επισκεψιμότητα των προορισμών
Τρία βραβεία απέσπασε η ΠΚΜ από το «Tourism Award», ένα χρυσό για το βίντεο της καμπάνιας «Do Something Great» και δυο ασημένια βραβεία για τις κατηγορίες του τουριστικού προορισμού
- Newsroom
Ένα χρυσό και δύο ασημένια βραβεία απέσπασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στον πιο σημαντικό διαγωνιστικό θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα που είναι ο «Tourism Award», επιβεβαιώνοντας ότι και φέτος αποτελεί μια από τις πρωταθλήτριες της τουριστικής σεζόν.
Συγκεκριμένα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έλαβε το χρυσό βραβείο για το βίντεο της καμπάνιας «Do Something Great», καθώς και δυο ασημένια βραβεία για τις κατηγορίες του τουριστικού προορισμού και της καμπάνιας τουριστικής προβολής, διακρίσεις που επιβραβεύουν τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της κεντρικής Μακεδονίας, με τελικό στόχο τον 12μηνο τουρισμό. Για το σκοπό αυτό η διοίκηση της Περιφέρειας εκπονεί και υλοποιεί κάθε χρόνο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής προβολής με συμμετοχή στους σημαντικότερους εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις τουρισμού, προσεγγίζοντας νέες αγορές και στόχους με απόλυτη επιτυχία.
Στην εκδήλωση, που διοργανώθηκε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τα βραβεία παρέλαβε από τα χέρια της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη και του Υφυπουργού Έρευνας και Τεχνολογίας Χρίστου Δήμα ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει εργαστεί πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια για την τουριστική προβολή του προορισμού και έχει επενδύσει αξιόλογους πόρους από ευρωπαϊκά προγράμματα για να πετύχει την αναγνωρισιμότητα ως brand destination της Κεντρικής Μακεδονίας που είναι και ο βασικός πυλώνας του στρατηγικού της σχεδιασμού. Με την νέα μας καμπάνια φιλοδοξούμε ο προορισμός μας να αναδειχθεί και να τοποθετηθεί υψηλά στις προτιμήσεις των επισκεπτών της χώρας μας και να διεκδικήσουμε ένα μεγαλύτερο κομμάτι του εισερχόμενου τουρισμού. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού εργαζόμαστε μεθοδικά και στοχευμένα, προσεγγίζοντας πιο μακρινές αγορές εκτός από τις ευρωπαϊκές, όπως είναι η Μέση Ανατολή και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με τοπικές και εθνικές συνέργειες και προβάλλοντας κυρίως θεματικά προϊόντα όπως η κρουαζιέρα και ο τουρισμός πολυτελείας», σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Θα ξεκινήσει το αμέσως προσεχές διάστημα με στόχο να ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο – Στόχος να τονωθούν η φήμη και η επισκεψιμότητα των προορισμών
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, η συγκέντρωση αφορά πρωτίστως την ευρύτερη αγορά παροχής ασφαλίσεων κατά κινδύνων ζωής
Στο 8,76% παραμένει ο ετήσιος τόκος καθυστέρησης — «Παγώνουν» και τα επιτόκια ρυθμίσεων δόσεων μέχρι 31 Μαρτίου 2026
Μόνιμος βραχνάς για τα νοικοκυριά το κόστος ρεύματος, με τους καύσωνες του Ιουλίου να «υπερθερμαίνουν» τους λογαριασμούς – Οι αιτίες που οι τιμές παραμένουν στην… πρίζα – Πώς μπορείτε να περιορίσετε την κατανάλωση