ΠΑΟΚ: Πρώτη γνωριμία του Αλέσιο Λίσι με τους παίκτες του Δικέφαλου

Λίγο μετά την ανακοίνωση της πρόσληψής του, ο Ιταλός τεχνικός έπιασε δουλειά στο προπονητικό κέντρο της ΠΑΕ, στη Νέα Μεσημβρία

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της πρόσληψής του από τον ΠΑΟΚ, ο νέος προπονητής, Αλέσιο Λίσι, έπιασε δουλειά στη Νέα Μεσημβρία και είχε την πρώτη συνάντηση με τους ποδοσφαιριστές του Δικέφαλου. 

lisci-3.jpg

Τον Ιταλό τεχνικό παρουσίασαν στους παίκτες ο αθλητικός διευθυντής, Λέο Μάτος και ο τεχνικός διευθυντής, Αντελίνο Βιεϊρίνια. Παρόντες ήταν επίσης η αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Μαρία Γκοντσάροβα και ο νέος CEO της εταιρείας, Αγησίλαος Τουμαζάτος. 

lisci-4.jpg

«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε», τόνισε απευθυνόμενος στους παίκτες, ο Λέο Μάτος, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του νέου προπονητή.

lisci-5.jpg
lisci-6.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA