Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΛίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της πρόσληψής του από τον ΠΑΟΚ, ο νέος προπονητής, Αλέσιο Λίσι, έπιασε δουλειά στη Νέα Μεσημβρία και είχε την πρώτη συνάντηση με τους ποδοσφαιριστές του Δικέφαλου.
Τον Ιταλό τεχνικό παρουσίασαν στους παίκτες ο αθλητικός διευθυντής, Λέο Μάτος και ο τεχνικός διευθυντής, Αντελίνο Βιεϊρίνια. Παρόντες ήταν επίσης η αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Μαρία Γκοντσάροβα και ο νέος CEO της εταιρείας, Αγησίλαος Τουμαζάτος.
«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε», τόνισε απευθυνόμενος στους παίκτες, ο Λέο Μάτος, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του νέου προπονητή.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google