NYX THESSALONIKI: Η νέα στρατηγική επένδυση 25 εκατ. του ομίλου Fattal κάνει… check in στην Τσιμισκή

Ο διευθυντής του ξενοδοχείου, Κωνσταντίνος Ιωαννίδης, μιλά αποκλειστικά στο emakedonia.gr – Ποια τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου στη Βόρεια Ελλάδα

Μία φρέσκια άφιξη που φέρνει νέο αέρα στο κέντρο της πόλης αποτελεί το νέο ξενοδοχείο της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, (από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του ομίλου Fattal Hotels σε Ελλάδα και Κύπρο), ένα επενδυτικό project ύψους 25 εκατ. ευρώ.

Με την αξιοποίηση ενός κτιρίου που παρέμενε για χρόνια αναξιοποίητο στην αρχή της Τσιμισκή, το NYX HOTEL THESSALONIKI δίνει νέο παλμό στο κέντρο της πόλης. Το ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του την Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου με πληρότητα που ξεπέρασε το 90%.

Ο διευθυντής του NYX THESSALONIKI,  Κωνσταντίνος Ιωαννίδης μιλά αποκλειστικά στο emakedonia.gr, δίνοντας το στίγμα του νέου project που αναβαθμίζει περαιτέρω το ξενοδοχειακό προϊόν του brand «Θεσσαλονίκη».

Το ξενοδοχείο διαθέτοντας 130 δωμάτια, στοχεύει να προσφέρει αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη, με τον όμιλο Fattal να περιβάλλει με την εμπιστοσύνη του τη Θεσσαλονίκη και τις τουριστικές της προοπτικές, ρίχνοντας επενδυτικά βλέμματα και στη Χαλκιδική.

«Το επόμενο αποφασιστικό βήμα της στρατηγικής μας επέκτασης»

image003.jpg

Τι σηματοδοτεί για τον όμιλο η έναρξη λειτουργίας του NYX Hotel στη Θεσσαλονίκη; Ποια η δυναμικότητα των κλινών και για τι ύψος συνολικής επένδυσης μιλάμε;

 Για τη Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, η έναρξη λειτουργίας του NYX Hotel Thessaloniki αποτελεί το επόμενο αποφασιστικό βήμα της στρατηγικής μας επέκτασης, ενώ ενισχύει ταυτόχρονα το αποτύπωμα του ομίλου Fattal στη χώρα.

 Πρόκειται για μία επένδυση ύψους €25 εκατ., με ουσιαστικό και θετικό αντίκτυπο στην ίδια την πόλη, καθώς έχουμε δημιουργήσει ήδη δεκάδες θέσεις άμεσες και έμμεσες εργασίας, ενώ δώσαμε νέα ζωή σε ένα κτίριο που παρέμενε για χρόνια αναξιοποίητο στην αρχή της Τσιμισκή.

 Σήμερα, το NYX Hotel Thessaloniki διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, εξοπλισμένα με όλες τις τεχνολογικές υποδομές που εξασφαλίζουν άνετη διαμονή. Επιπλέον, διαθέτει business lounge, co-working χώρους και συνεδριακές αίθουσες, ώστε να καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις ενός business trip. Η δυναμική αυτή μας επιτρέπει να απευθυνόμαστε με ευελιξία τόσο σε ταξιδιώτες αναψυχής όσο και σε εταιρικά γκρουπ μεσαίου μεγέθους.

 Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι και, επιτρέψτε μου να πω, υπερήφανοι, γιατί το NYX HOTEL THESSALONIKI αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή κυρίως από την ίδια την πόλη, τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, ως ένα brand-statement για την «αστική φιλοξενία με χαρακτήρα».

 «Η αυθεντική ενέργεια, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης»

Γιατί επιλέξατε την πόλη; Πώς βλέπετε τις τουριστικές της προοπτικές; Ποια τα κυριότερα πλεονεκτήματα και πού θεωρείτε πώς υστερεί;

 Η Θεσσαλονίκη διαθέτει ένα σπάνιο μείγμα. Έχει ζωντανό αστικό ιστό με ισχυρή πολιτιστική ταυτότητα, πανεπιστημιακή κοινότητα, αναπτυσσόμενη γαστρονομική σκηνή και βεβαίως, στρατηγική θέση ως πύλη προς τα Βαλκάνια.

 Η επιλογή τοποθεσίας του NYX HOTEL THESSALONIKI, στην αρχή της Τσιμισκή και λίγα βήματα από τα αγαπημένα σε όλους μας Λαδάδικα, ήταν συνειδητή. Θέλαμε να μεγιστοποιήσουμε τη σύνδεση της φιλοσοφίας NYX με την αυθεντική αστική εμπειρία της πόλης.

 Καθώς η Θεσσαλονίκη εξελίσσεται, αποκτώντας νέες, σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, μόνο θετικές προοπτικές βλέπουμε μπροστά. Αναμφίβολα, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η «αυθεντική ενέργεια» της: οι άνθρωποι της, ο τρόπος ζωής τους που μετουσιώνεται σε δημιουργικότητα και οδηγεί σε δράσεις και εκδηλώσεις που πλέον αποτελούν θεσμούς για την ίδια τη Θεσσαλονίκη.

 Σίγουρα, υπάρχουν τομείς όπου η πόλη υστερεί, όμως είναι ξεκάθαρη η διάθεση και το σχέδιο να βελτιωθούν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διεθνής προβολή της Θεσσαλονίκης ως lifestyle προορισμός. Σε αυτό ακριβώς το πεδίο φιλοδοξούμε να συμβάλουμε ενεργά, μέσα από συνέργειες με τον πολιτισμό και τα brands, ώστε να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο η αξία της πόλης ως προορισμού.

 «Κάθε επισκέπτης μπορεί να «κουμπώσει» την εμπειρία του στις δικές του ανάγκες»

 Γιατί να προτιμήσει κάποιος να μείνει στο NYX Hotel; Ποιες οι ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρει;

 Τα ξενοδοχεία NYX είναι μια αληθινή lifestyle πρόταση που συνδυάζει την ιδιωτικότητα και τη δημιουργικότητα με την επαγγελματική λειτουργικότητα. Η φιλοσοφία του brand συνοψίζεται σε δύο πυλώνες, Pure Lifestyle & NYX Business. Έτσι, κάθε επισκέπτης μπορεί να «κουμπώσει» την εμπειρία του στις δικές του ανάγκες — από την τέχνη και τη μουσική έως εργονομικούς χώρους που υποστηρίζουν το work-from-anywhere.

nyx-thessaloniki-3.jpg?v=0

 Πιο συγκεκριμένα στο NYX Hotel Thessaloniki, αυτό αποτυπώνεται σε κοινόχρηστους χώρους που προσφέρουν χαλάρωση και ψυχαγωγία, όπως bar-restaurant με urban αισθητική, γυμναστήριο, αλλά και ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες για επαγγελματικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, πάντα με ψηφιακές ευκολίες και υπηρεσίες που στηρίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη. Στα δωμάτια, ο συνδυασμός σχεδιασμού, τεχνολογίας και άνεσης υπηρετεί τον στόχο μας, να προσφέρουμε μια εμπειρία με «παλμό πόλης» χωρίς να θυσιάζουμε την ιδιωτικότητα και την ποιότητα ύπνου.

 «Urban, δημιουργικοί επαγγελματίες, εταιρικά γκρουπ, leisure επισκέπτες»

Ποιο το κοινό που θα στοχεύσει το ξενοδοχείο; Σε «ποιους» τουρίστες απευθύνεται;

 Ουσιαστικά, στοχεύουμε σε τέσσερις βασικές δεξαμενές ζήτησης.

Πρώτον, στο κοινό των Urban explorers και city-break ταξιδιώτών που αναζητούν εμπειρία «μέσα στην πόλη», με πρόσβαση σε γαστρονομία, νυχτερινή ζωή και σύγχρονη τέχνη. Δεύτερον, στους δημιουργικούς επαγγελματίες—από start-ups έως industries του πολιτισμού—που θέλουν χώρους με χαρακτήρα, αισθητική και αξιόπιστη τεχνολογική υποστήριξη.

 Τρίτον, στα εταιρικά γκρουπ και MICE ταξιδιώτες , που χρειάζονται ευέλικτες αίθουσες, καλή τοποθεσία και ομαλές ροές check-in/out. Και τέλος, στους premium leisure επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό που επιζητούν πεντάστερη εμπειρία με εξατομικευμένη φροντίδα. Στα NYX Hotels πιστεύουμε ότι η διαμονή πρέπει να προσαρμόζεται στον επισκέπτη — και όχι το αντίστροφο.

  «Άγκυρα για τη Βόρεια Ελλάδα η Θεσσαλονίκη»

Να περιμένουμε και νέες κινήσεις από τον όμιλο στην τουριστική αγορά Θεσσαλονίκης ή ενδεχομένως και Χαλκιδικής;

 Η Θεσσαλονίκη αποτελεί την πρώτη πόλη στη Βόρεια Ελλάδα που επενδύει ο όμιλος και είναι φυσικό επακόλουθο να λειτουργεί ως «άγκυρα» για τη Βόρεια Ελλάδα και σημείο σύγκλισης εταιρικής και leisure ζήτησης. Η παρουσία μας εδώ δημιουργεί συνέργειες που καθιστούν ρεαλιστική την περαιτέρω ανάπτυξη—είτε με ενίσχυση των αστικών μας υποδομών είτε με προσεκτικά επιλεγμένες κινήσεις που αξιοποιούν το brand equity του NYX και την τεχνογνωσία του ομίλου σε resorts.

 Πρόσφατα, ο Όμιλος ανακοίνωσε ένα ευρύτερο επενδυτικό πλάνο για την Ελλάδα και την Κύπρο, με στόχο τα 15 ξενοδοχεία μέχρι το 2026, και συνολικές επενδύσεις στην Ελλάδα που ξεπερνούν τα 200 εκατ. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται projects και σε παραθαλάσσιους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Χαλκιδικής, ώστε να συνδυαστεί η αστική φιλοξενία με την εμπειρία resort.

 

Loader