Σ. Δανιηλίδης: «Ενισχύστε επιτέλους τα νοσοκομεία…»
Νέα παρέμβαση-έκκληση του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη για δυναμική ενίσχυση του μετώπου κατά της πανδημίας του κορονοϊού
Όπως λένε στο makthes.gr εργαζόμενοι του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Θεσσαλονίκης υπάρχει έλλειψη προσωπικού σε όλα τα νοσοκομεία λόγω... κορονοϊού
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr η διοίκηση του Στρατιωτικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ζήτησε τη συνδρομή έμπειρων νοσηλευτών -και άλλου παραϊατρικού προσωπικού- από το βασικό και πρώτο Κέντρο Αναφοράς covid-19 ώστε να ανταπεξέλθει στη νοσηλεία θετικών κρουσμάτων τα οποία περιθάλπει τις τελευταίες ημέρες.Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΝέα παρέμβαση-έκκληση του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη για δυναμική ενίσχυση του μετώπου κατά της πανδημίας του κορονοϊού
Το «φάντασμα» της οδού Ατρειδών δεν είχε ούτε αριθμό πλαισίου, αλλά οι ιδιοκτήτες του μπλόκαραν τον Δήμο από το 2024 - Περίπου 400 αυτοκίνητα και 800 δίκυκλα «έφυγαν» σε 1,5 χρόνο από τους δρόμους
Πράσινο φως από την ΕΘΑΑΕ για το πρόγραμμα «Ελληνικό Δίκαιο με στοιχεία Αγγλικού Δικαίου» - Πώς οι απόφοιτοι αποκτούν πλήρη ισοτιμία με τις εγχώριες νομικές σχολές και πρόσβαση στη βρετανική αγορά
Πώς ένας ανεξάρτητος μεσολαβητής βάζει τέλος στις καθυστερήσεις και τις δυσλειτουργίες