Καλαμαριά: Το 22ο Νηπιαγωγείο μετέφερε μηνύματα Φιλίας και Αγάπης
Μαθητές και μαθήτριες, με την καθοδήγηση των δραστήριων εκπαιδευτικών του Σχολείου μετέφεραν ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης Αθηνά Μυστιλιάδου και ο αθλητής της Α. παρουσίασαν αθλήματα στους μαθητές
- Newsroom
Ακόμη μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση υλοποίησε το 22ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, στο πλαίσιο του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Ο Φοίβος και η Αθηνά θυμούνται: Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί αγώνες».
Στο σχολείο, βρέθηκε η Αθηνά Μυστιλιάδου, γυμνάστρια, πρώην διαιτητής αγώνων μπάσκετ με αμαξίδιο και διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παύλου Μελά της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Στο πλευρό της βρέθηκε ο μαθητής της, Α. και από κοινού παρουσίασαν στα παιδιά αθλήματα των παραολυμπιακών αγώνων.
Στη συνέχεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έπαιξαν μερικά από αυτά, όπως boccia, goalboal και βόλεϊ καθιστών.
Το θέμα επιλέχθηκε προκειμένου τα παιδιά να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα της συμπερίληψης, να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες όπως ο σεβασμός στον άλλον, η αναγνώριση και η αποδοχή των δικαιωμάτων, των συναισθημάτων και των αναγκών του, η ενσυναίσθηση, η συνεργασία, αλλά και η κατανόηση της αναπηρίας και της διαφορετικότητας.
Οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες, μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και για τις πληροφορίες που έλαβαν αλλά (φυσικά) και για τη συμμετοχή τους στα βιωματικά παιχνίδια μέσα από τα οποία γνώρισαν τα παραολυμπιακά αθλήματα, μπαίνοντας στη θέση του αθλητή.
Μαθητές και μαθήτριες, με την καθοδήγηση των δραστήριων εκπαιδευτικών του Σχολείου μετέφεραν ένα ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Το ΠΑΣΟΚ σχολιάζει ότι όλα αυτά είχαν εγκαίρως αναδειχθεί κοινοβουλευτικά από το ίδιο, «χωρίς όμως να υπάρξει ποτέ ουσιαστική απάντηση από το αρμόδιο υπουργείο»
«Η διακοπή λειτουργίας είναι μία αναγκαία διαδικασία για την επισφράγιση και πιστοποίηση της ασφάλειας του συστήματος» δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος
«Δεν είναι μία ενιαία γλώσσα, αλλά περιλαμβάνει διάφορα ιδιώματα καθώς οι κοινότητες των Ρομά δεν αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, αλλά ένα μωσαϊκό με διαφορετικά χαρακτηριστικά, διαφορετικό βαθμό ένταξης και διαφορετική ιστορική προέλευση»