Μπορεί οι αντιδράσεις για το κόστος της συναυλίας με τη συμμετοχή της τραγουδίστριας Κλαυδίας στη φετινή «Λευκή Νύχτα» στον Εύοσμο να μην έχουν κοπάσει, ωστόσο η μεγάλη φθινοπωρινή γιορτή της αγοράς… ζέστανε τα ταμεία των καταστημάτων, με τους επιχειρηματίες να μετρούν κέρδη και μετά τη γιορτινή νύχτα.
Οι επισκέπτες που υπολογίζονται σε περίπου 80.000 κατέκλυσαν το περασμένο Σάββατο το κέντρο του Ευόσμου στην φετινή 3η «Λευκή Νύχτα» που διοργάνωσαν ο Εμπορικός Σύλλογος και ο δήμος Κορδελιού - Ευόσμου, αναδεικνύοντας για μια ακόμη χρονιά την ανοδική πορεία της αγοράς του Ευόσμου που αφήνει πίσω της ακόμη και το κέντρο της Θεσσαλονίκης, με τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις εστίασης να διαμορφώνουν πλέον έναν νέο εμπορικό προορισμό για τους καταναλωτές.
Αρωγός στη δυναμική ανάπτυξη που σημειώνει η αγορά της περιοχής αποτελεί ο Εμπορικός Σύλλογος της περιοχής που έχει την εποπτεία και αναλαμβάνει δράσεις για λογαριασμό των 2.500 επιχειρήσεων, μεταξύ αυτών και τη διοργάνωση της «Λευκή Νύχτας».
Μιλώντας στο emakedonia.gr για την επιτυχία της ετήσιας γιορτής και αν αυτή έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα στις επιχειρήσεις ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου - Κορδελιού Γιάννης Σούλας τόνισε ότι τα καταστήματα είχαν πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα., καταγράφοντας μεγάλους τζίρους, ενώ υπήρξαν και κάποια που σημείωσαν μικρότερους σε σχέση με πέρυσι. «Είναι γεγονός ότι τα καταστήματα, εμπορικά και εστίαση δούλεψαν πολύ καλά, ωστόσο για να μιλήσουμε με αριθμούς εκτίμησή μας είναι ότι φέτος υπήρξε μείωση του τζίρου περίπου 20%. Αυτό όμως οφείλεται στη γενικότερη μείωση που καταγράφεται στην αγοραστική δύναμη» επισήμανε ο κ. Σούλας.

Επίσης, είπε λόγω των χιλιάδων επισκεπτών και του γιορτινού κλίματος, πλην της Μεγάλου Αλεξάνδρου που ήταν το κέντρο της γιορτής, πολύ καλά δούλεψαν και καταστήματα σε διπλανούς παρακείμενους δρόμους, όπως η Τρίτση, η Μαιάνδρου, η Αριστοτέλους κ.α
Τα καταστήματα φτιάχνουν νέο πελατολόγιο
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου όλα τα καταστήματα είχαν κέρδη από τη μεγάλη γιορτή της αγοράς, ωστόσο, όπως είπε, σε αυτές τις γιορτές, στόχος είναι να κερδίσει κανείς τον νέο πελάτη.
«Τα καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά με μοναδικές προσφορές, δίνοντας τεράστια ώθηση στην τοπική αγορά και αναδεικνύοντας τον Εύοσμο ως έναν από τους πιο ζωντανούς εμπορικούς προορισμούς της χώρας. Όμως στόχος που φαίνεται ότι τον πέτυχαν οι επιχειρήσεις είναι να φτιάξουν νέο πελατολόγιο» σημείωσε ο κ. Σούλας.
«Και το λέω αυτό», συνέχισε, «επειδή πολλά καταστήματα κέρδισαν πελάτες τη Δευτέρα και την Τρίτη, μετά τη Λευκή Νύχτα του Σαββάτου, καθώς υπάρχει κόσμος που ήρθε να διασκεδάσει το βράδυ και να κάνει τη βόλτα του, γνωρίζοντας παράλληλα την αγορά. Και επειδή είναι μια ενδιαφέρουσα αγορά και εξίσου ενδιαφέρουσα εστίαση, ο κόσμος επισκέφθηκε τον Εύοσμο να ψωνίσει και να καθίσει για φαγητό τις επόμενες μέρες. Αυτό είναι μεγάλο κέρδος για τις επιχειρήσεις: να κερδίσουν νέους πελάτες που μέχρι χθες, ίσως να μην γνώριζαν την αγορά της περιοχής».
Μάλιστα ο αντιπρόεδρος δεν παρέλειψε να τονίσει πως κάθε αγορά, έτσι και αυτή η μεγάλη αγορά του Ευόσμου, εξελίσσεται διαρκώς και αγωνίζεται διαρκώς να γίνεται καλύτερη, προσφέροντας καλές τιμές και καλή ποιότητα σε όλα τα προϊόντα. «Αυτό για μας είναι μεγάλη πρόκληση, να μπορούμε να κρατήσουμε την αγορά του Ευόσμου σε ανοδική πορεία και τα επόμενα χρόνια.