Επικοινωνία Μητσοτάκη - Αλ Σίσι: Στο επίκεντρο το καλώδιο ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Αιγύπτου

Οι δύο ηγέτες συζήτησαν επίσης για τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία και την ανάγκη άμεσης στήριξης των πληγέντων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

H πρόοδος του ελληνο-αιγυπτιακού εγχειρήματος GREGY Interconnector, του καλωδίου που θα συνδέει τα ηλεκτρικά συστήματα της Ευρώπης με την Αφρική, και η σημασία του για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης, ήταν το αντικείμενο της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Abdel Fattah El-Sisi. 

 Οι δύο ηγέτες συζήτησαν επίσης για τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία και την ανάγκη άμεσης στήριξης των πληγέντων.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA