Την προγραμματική σύμβαση «Αναβάθμισης των Εγκαταστάσεων Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας» υπέγραψαν σήμερα ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης και ο πρόεδρος του ΕΧΚΒ Ανδρέας Βάιος.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 10.000.000 € και οι πόροι υλοποίησής του προέρχονται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Σύμφωνα με τον κ. Βάιο η χρηματοδότηση του έργου περιλαμβάνει «δαπάνες για την αγορά ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, σύγχρονων οδοστρωτήρων, ηλεκτρονικό σύστημα εισιτηρίων και συνολική αναβάθμιση όλων μηχανολογικών εγκαταστάσεων».
Από την πλευρά της η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ως Φορέας Υλοποίησης του έργου αναλαμβάνει μεταξύ άλλων να διαθέσει το επιστημονικό προσωπικό για την επίβλεψη του έργου καθώς την παραλαβή όλων των υποέργων και να υποστηρίζει τη διαδικασία έκδοσης όλων των απαραίτητων αδειών και εγκρίσεων.
Ο περιφερειάρχης Γιώργος Αμανατίδης τόνισε πως «η προσπάθεια εκσυγχρονισμού των χιονοδρομικών κέντρων περιλαμβάνει το Χιονοδρομικό Κέντρο Βίγλας και το Χιονοδρομικό Κέντρο του Βιτσίου, ώστε να αναπτυχθεί η περιοχή μας».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Σήμερα ή αύριο θα δημοσιευθεί το ΦΕΚ σύμφωνα με το οποίο όλα τα μέλη της παλιάς διοίκησης του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας, απαλλάσσονται των καθηκόντων τους
Οι επιστήμονες που μετείχαν στη σύσκεψη επανέλαβαν ότι η καφέ παλίρροια είναι ένα φυσικό φαινόμενο που δεν ενέχει άμεσο κίνδυνο, τόνισαν όμως τη σημασία του καθαρισμού