Συνεχίστηκε και σήμερα ο καθαρισμός από μόνιμα τοποθετημένες-- πακτωμένες ομπρέλες και ξαπλώστρες στις παραλίες του Δήμου Νέας Προποντίδας. Συγκεκριμένα, το παραλιακό μέτωπο στο οποίο έγινε ο καθαρισμός ήταν αυτό από τη Ν. Ηράκλεια έως τον Ναυτίλο, καθώς και την παραλία Αγίου Μάμαντος και Ν. Ποτίδαιας.
Ο Δήμος σημειώνει στη σχετική ανάρτηση ότι οι έλεγχοι θα εξακολουθήσουν να γίνονται και τις επόμενες ημέρες.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Συνεργεία του δήμου Νέας Προποντίδας έπιασαν δουλειά και απομάκρυναν τα μόνιμα ομπρελοκαθίσματα που έχουν τοποθετηθεί παράνομα από ιδιώτες, γεμίζοντας τρία φορτηγά
Το 25% των δωματίων θα είναι μονόκλινα και το υπόλοιπο 75% δίκλινα, αποκλείοντας τις πολυπληθείς νοσηλευτικές αίθουσες που χαρακτηρίζουν παλαιότερες νοσοκομειακές υποδομές