Ο Άρης ολοκληρώνει την προετοιμασία για τον αγώνα της Δευτέρας στη Λαμία (18/10, 19:30) και το σημαντικότερο νέο που προέκυψε από τη σημερινή προπόνηση είναι ο αποκλεισμός των Μπεναλουάν και Σάσα από την αποστολή (θα ανακοινωθεί αύριο), λόγω πειθαρχικού παραπτώματος.
Αμφότεροι έκαναν ατομική προπόνηση και ενημερώθηκαν πως δε θα ταξιδέψουν στη Λαμία. Η ΠΑΕ δεν έχει ενημερώσει, πάντως, σχετικά με τους ακριβείς λόγους που οδήγησαν στον αποκλεισμό των δύο παικτών.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο Ιρακινός φορ θα παραμείνει στο Ίνσμπουργκ για έναν μήνα, ώστε να ακολουθήσει το πρώτο στάδιο του προγράμματος αποκατάστασης και στη συνέχεια θα επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη για τη συνέχεια της θεραπείας
Το πακέτο της νέας σεζόν περιλαμβάνει όλους τους εντός έδρας αγώνες της Super League και του Κυπέλλου Ελλάδας, όπως επίσης τα φιλικά που θα γίνουν στο «Κλεάνθης Βικελίδης»