Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το Seatrac των Νέων Επιβατών - «Κατάντια» λέει η Πατουλίδου
Οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης έχουν ήδη δρομολογηθεί από τον δήμο Θερμαϊκού
Σε εξέλιξη η δεύτερη φάση του έργου προς τη θάλασσα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΈνα πρώτο δείγμα της νέας εικόνας που θα αποκτήσει η οδός Αγίας Σοφίας μπορούν πλέον να δουν και να χρησιμοποιούν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, καθώς δόθηκε σήμερα σε κυκλοφορία το πρώτο ολοκληρωμένο τμήμα της μεγάλης ανάπλασης.
Την παράδοση του τμήματος που βρίσκεται στη συμβολή με την οδό Τσιμισκή γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Πρόδρομος Νικηφορίδης, ανακοινώνοντας ότι ο χώρος είναι πλέον προσβάσιμος στους πεζούς. Πρόκειται για το πρώτο απτό αποτέλεσμα ενός έργου που φιλοδοξεί να μεταμορφώσει έναν από τους σημαντικότερους άξονες του ιστορικού κέντρου και να συνδέσει λειτουργικά την εκκλησία της Αγίας Σοφίας με το παραλιακό μέτωπο.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται λίγο καιρό μετά την έναρξη της δεύτερης φάσης της ανάπλασης, με τα συνεργεία να έχουν μεταφερθεί πλέον στο παραλιακό τμήμα της οδού, από τη Λεωφόρο Νίκης έως την Προξένου Κορομηλά.
Ο εργολάβος του έργου, Σπύρος Τακούδης, είχε προαναγγείλει προ ημερών στη «ΜτΚ» ότι το επάνω τμήμα θα παραδιδόταν στους πολίτες πριν από το τέλος του μήνα, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών.
«Ετοιμαζόμαστε να παραδώσουμε σύντομα το πάνω κομμάτι στην πόλη. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν εντός των χρονικών πλαισίων που είχαμε θέσει, ίσως και νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Απομένει η τοποθέτηση του αστικού εξοπλισμού, όπως τα παγκάκια και τα απαραίτητα εμπόδια», είχε δηλώσει.
Η πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας αποτελεί σήμερα το έργο με τη μεγαλύτερη κινητικότητα στο πεδίο των αστικών αναπλάσεων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για τον συγκεκριμένο άξονα, ο οποίος για δεκαετίες λειτουργούσε κυρίως ως οδός κυκλοφορίας οχημάτων.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πρόδρομο Νικηφορίδη, η προσοχή στρέφεται στο κομμάτι που εκτείνεται μεταξύ της Προξένου Κορομηλά και της Λεωφόρου Νίκης.
«Αυτό είναι το πιο δύσκολο τμήμα του έργου. Περιλαμβάνει ένα κεντρικό σιντριβάνι, διπλή σειρά δέντρων και περισσότερες τεχνικές απαιτήσεις, παρότι είναι μικρότερο σε μήκος», έχει επισημάνει ο αντιδήμαρχος, εκτιμώντας ότι θα απαιτηθούν ακόμη τρεις έως τέσσερις μήνες εργασιών για την ολοκλήρωσή του.
Το παραλιακό τμήμα θεωρείται το πιο σύνθετο μέρος της παρέμβασης, καθώς αποτελεί το σημείο όπου ο νέος πεζόδρομος θα συναντά την παραλία, επηρεάζοντας τόσο την κυκλοφορία όσο και τη λειτουργία των εμπορικών επιχειρήσεων της περιοχής.
Με την ολοκλήρωση του έργου θα δημιουργηθεί ένας ενιαίος άξονας πεζών που θα ξεκινά από τον Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας και θα καταλήγει στη θάλασσα. Η ανάπλαση περιλαμβάνει νέες επιστρώσεις δαπέδων, σύγχρονο αστικό εξοπλισμό, νέο φωτισμό, εκτεταμένες φυτεύσεις και συνολική αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, ενισχύοντας τη σύνδεση του ιστορικού κέντρου με το παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Η σημερινή παράδοση του πρώτου τμήματος αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για το έργο, ενώ ο συνολικός σχεδιασμός προβλέπει την ολοκλήρωση της ανάπλασης στα τέλη της άνοιξης του 2027.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης έχουν ήδη δρομολογηθεί από τον δήμο Θερμαϊκού
Ο Δήμαρχος με επιστολή του προς τη Thema ζητάει να διευρυνθεί το ωράριο τις νύχτες
Ένα έργο που για δεκαετίες παρέμενε ζητούμενο για την Καλαμαριά περνά πλέον από τη φάση των διεκδικήσεων στη φάση της κατασκευής.