AEGEAN: «Απογειώνεται» και φέρνει 3 εκατ. επιβάτες στη Θεσσαλονίκη το 2026 – Οι νέες απευθείας συνδέσεις από το «Μακεδονία»

Η επένδυση – μαμούθ των 4,2 δις. δολαρίων για 60 νέα αεροσκάφη και η στρατηγική σημασία της πόλης

Περίπου 3 εκατομμύρια επιβάτες (3,7 εκατ. προσφερόμενες θέσεις από τις οποίες οι 2,6 εκατ. για το εξωτερικό) θα διακινηθούν από και προς Θεσσαλονίκη το 2026 από την Aegean που σηκώνει στα φτερά της την ανάπτυξη της πόλης, προσθέτοντας και νέους προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού.

Η επένδυση των 4,2 δισ. δολαρίων και η στρατηγική σημασία της Θεσσαλονίκης

«Τα πρώτα μας διεθνή δρομολόγια ήταν για Γερμανία από τη Θεσσαλονίκη, η πόλη υπήρξε η αφετηρία της διεθνούς μας παρουσίας, στην πόλη έχουμε τη δεύτερη μεγαλύτερη βάση μας. Το μερίδιο αγοράς μας αγγίζει το 36%, μεγαλώνει διαρκώς το δίκτυό μας, θα έχουμε και ανάπτυξη προς το εξωτερικό αλλά και νέα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για την υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός Αθηνών). Πλέον στη Θεσσαλονίκη θα έχουμε 10 αεροσκάφη (από 4 το 2013) το 2026 με την προσθήκη ενός ακόμα Airbus 321 Neo. Απασχολούμε 284 άτομα (+84% από το 2013). Το 80% των παραπάνω θέσεων πάει σε ήδη υπάρχοντες και δοκιμασμένους προορισμούς. Έχουμε επενδύσει 4,2 δις. δολάρια από το 2020 για 60 νέα αεροσκάφη Airbus στο στόλο μας που παραλαμβάνουμε σταδιακά. Επιπλέον 10 θα προστεθούν στο στόλο μας το 2026, θα έχουμε 43 απευθείας συνδέσεις και 6 νέα δρομολόγια το 2026 και 3,7 εκατ. επιπλέον προσφερόμενες θέσεις.Η Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια εμφανίζει μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική, η πόλη είναι στο κέντρο της ανάπτυξής μας», σημείωσε ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας.

aegean-aerodromio-makedonia-thessaloniki-noemvrios-2025.jpg

Πάσχουν οι υποδομές

«Πολλές φορές ξεκινάμε δρομολόγια το χειμώνα προς νέους προορισμούς για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε πώς θα λειτουργήσει η αγορά, το χειμώνα υπάρχει λιγότερη εποχικότητα. Θέλει πλέον λελογισμένες κινήσεις το καλοκαίρι, σαν χώρα έχουμε θέμα υποδομών οι οποίες δεν επιτρέπουν πολλές φορές να αναπτυχθεί περισσότερη ζήτηση το καλοκαίρι. Οι αεροπορικές έχουν δώσει πολλά χρήματα για υποδομές, αναμένουμε να αξιοποιηθούν, η εμπειρία τα τελευταία 3 χρόνια δεν είναι θετική από άποψη καθυστερήσεων», ανέφερε.

Και Ινδία στον ορίζοντα, ίσως και Θεσσαλονίκη - Λονδίνο

Παράλληλα, προανήγγειλε πως το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη που ξεκίνησε το φετινό καλοκαίρι θα παραμείνει ενώ το νέο έτος η Aegean θα ανοίξει φτερά για Ινδία (από Αθήνα), αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο στο μέλλον απευθείας σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Λονδίνου.

«Θα φανεί τα επόμενα 2 χρόνια αν το Θεσσαλονίκη – Σμύρνη θα παραμείνει, για κάθε νέα σύνδεση υπάρχει ένας χρόνος ωρίμανσης. Αν ωριμάσει θα πληρώσουμε το κόστος ωρίμανσης και θα το κρατήσουμε», επεσήμανε.

Οι νέοι προορισμοί φέτος και 2026 από το «Μακεδονία» - Από την Πόλη έως τη Βαρσοβία

«Από 2,3 εκατ. προσφερόμενες θέσεις εσωτερικού κι εξωτερικού το 2013 από Θεσσαλονίκη θα φτάσουμε τις 3,7 εκατ. θέσεις το 2025 (+61%). 1,6 εκατ. θέσεις θα είναι για το εξωτερικό το 2026 με 100 εβδομαδιαίες πτήσεις (αύξηση 67% από το 2013). Από 25 απευθείας συνδέσεις από Θεσσαλονίκης το 2013 στοχεύουμε να φτάσουμε τους 43 προορισμούς το 2026 (38 το 2025). Από τον Ιούνιο του 2026 θα συνδέουμε απευθείας τη Θεσσαλονίκη με τη Μύλο και τη Ζάκυνθο. 24 Νοεμβρίου 2025 μπαίνει απευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη (3 φορές την εβδομάδα πτήσεις), 25 Νοεμβρίου Θεσσαλονίκη – Πράγα. 31-3 – 2026 ξεκινούν δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Βαρσοβία και τον Ιούνιο του 2026 ξεκινά το Θεσσαλονίκη – Ντουμπρόβνικ. Θα αυξήσουμε τα δρομολόγια για Ντίσελντορφ, Στουτγκάρδη, Ρώμη, Μιλάνο από τη νέα χρονιά», επεσήμανε ο Γιάννης Ράσογλου, στέλεχος της Aegean.

Σε 40 χώρες, 80 πόλεις από το «Μακεδονία» - Πάει για 8 εκατ. επιβάτες φέτος

«Η Aegean αποτελεί για εμάς τον μεγαλύτερο στρατηγικό συνεργάτη στη Θεσσαλονίκη, επενδύει συνεχώς, αυξάνει τη διασυνδεσιμότητα της Θεσσαλονίκης, ενδυναμώνει την τουριστική της ανάπτυξη, ευελπιστούμε φέτος να ξεπεράσουμε τα 8 εκατ. επιβάτες. Το Μακεδονία ενώνεται με 40 χώρες, 80 πόλεις, η Θεσσαλονίκη είναι η ναυαρχίδα μας», τόνισε ο Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.

Loader