Τις επόμενες εβδομάδες θα πέσουν οι υπογραφές για την επέκταση του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έργο περίπου 200 εκατ. ευρώ για το οποίο το ανέλαβε η ΜΕΤΚΑ σε συνεργασία με την ΤΕΚΑΛ. Για το έργο έχουν ήδη ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες σε μια συμπληρωματική σύμβαση 3 εκατομμυρίων ευρώ. Τα παραπάνω ανέφερε σε συνάντηση του με δημοσιογράφους ο πρόεδρος της ΜΕΤΚΑ Ντίνος Μπενρουμπή.
Τις επόμενες εβδομάδες (τέλος Σεπτεμβρίου ή το αργότερο εντός Οκτωβρίου θα κατατεθούν οικονομικές προσφορές για δύο οδικά έργα με βορειοελλαδικό ενδιαφέρον, το Θεσσαλονίκη- Έδεσσα και το Δράμα- Αμφίπολη, συνολικού προϋπολογισμού 550 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Μπενρουμπή η ΜΕΤΚΑ (μαζί με την Aktor) θα είναι μεταξύ αυτών που θα καταθέσουν προσφορές. Είπε ακόμη ότι η εταιρεία θα ολοκληρώσει εντός του 2026 τα σιδηροδρομικά έργα στη Θεσσαλία, προσθέτοντας: «άλλωστε ξέρουμε ότι σε αυτό το έργο μας παρακολουθεί όλος ο ελληνικός λαός»
Αναφορικά με το flyover, είπε ότι το φυσικό αντικείμενο έχει ολοκληρωθεί περίπου στο 32% και ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα πιάσει δουλειά και το μπλε καλούπι και θα διπλασιαστεί η ταχύτητα εκτέλεσης του flyover, με στόχο να παραδοθεί τον Μάιο του 2027.
Επίσης αναφέρθηκε και στα 17 σχολεία που η ΜΕΤΚΑ κατασκευάζει με ΣΔΙΤ στην Κεντρική Μακεδονία. Σχετικά με τα κτιριακά είπε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται και για τις φοιτητικές εστίες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τη ΖΕΠ Κοζάνης, το Θεαγένειο κ.α. «Και προφανώς δεν περιμένουμε να το πάρουμε όλα. Αλλά θα παλέψουν να πάρουμε ένα σημαντικό κομμάτι» σημείωσε.
Στο 1,6 δισ. ευρώ φτάνει το ανεκτέλεστο της Melten, μαζί με την επέκταση του έκτου πρόβλημα του λιμένα Θεσσαλονίκης. Το ποσόμοιράζεται στα τρία ιδιωτικά, ΣΔΙΤ και καθαρά δημόσια και ο κ. Μπρτουμπή εκτίμησε ότι όσο περνάει ο καιρός θα αυξηθεί η ζήτηση και για ιδιωτικά έργα και το δημόσιο έργο σιγά-σιγά θα μειώνεται, για λόγους καθαρά χρηματοδότησης.
Αναφορικά με τα αποτελέσματα της ΜΕΤΚΑ, ο κ. Μπενρουμπή είπε ότι κατάφερε να αναδιπλασιάσει τα κέρδη για δύο συνεχόμενες χρονιές και ο στόχος για τα επόμενα χρόνια, μέχρι το 2030 είναι να διατηρήσει σταθερή την κερδοφορία. Παράλληλα κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των μηχανικών που απασχολεί, από 220 το 2023 σε 850 σήμερα. «Προφανώς οι υπεργολάβοι μας πασχίζουν να βρουν κόσμο. Δεν έχουμε όμως καθυστερήσεις πουθενά (σ.σ. λόγω αναζήτησης τεχνιτών), έχουμε κάπως μεγαλύτερο κόστος, το οποίο το παλεύουμε. Εμάς μας ενδιαφέρει να τελειώσει το έργο. Αν βγάλουμε και λίγο λιγότερο κέρδος δεν πειράζει»..