Φλώρινα: Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το περιστατικό δηλητηριάσεων σε ξενοδοχείο
Αναφέρει ότι το κατάλυμα είχε ελεγχθεί εγκαίρως από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας η οποία επέβαλε πρόστιμα για αναληθή-ανακριβή στοιχεία και για παράνομη λειτουργία
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το υπουργείο Τουρισμού αναφορικά με το σοβαρό περιστατικό δηλητηρίασης διαμενόντων σε τουριστικό κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου, στη Φλώρινα, εξέδωσε ανακοίνωση όπου γνωστοποιεί ότι το κατάλυμα είχε ελεγχθεί εγκαίρως από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας η οποία επέβαλε πρόστιμα για αναληθή-ανακριβή στοιχεία και για παράνομη λειτουργία ενώ παράλληλα «είχε κοινοποιήσει αυτές τις αποφάσεις σε όλες τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση της επιχείρησης με τα νόμιμα πρότυπα».
Το υπουργείο Τουρισμού υπογραμμίζει ότι «θα ακολουθήσουν όλες οι εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιβολή τυχόν περαιτέρω διοικητικών κυρώσεων» επισημαίνοντας ότι απόλυτη προτεραιότητά του είναι η ασφάλεια και η υγεία των επισκεπτών.
Ειδικότερα το Υπουργείο Τουρισμού αναφέρει:
«Στις 18.10.2024 επιβλήθηκαν από την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού (ΠΥΤ) Δυτικής Μακεδονίας 2 πρόστιμα ύψους άνω των 10.000 ευρώ (2.024 +8.192), ενημερώνοντας όλες τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
α) πρόστιμο για αναληθή-ανακριβή στοιχεία κατά την υποβολή της γνωστοποίησης του τουριστικού καταλύματος
β) πρόστιμο για μη υποβολή γνωστοποίησης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος (παράνομη λειτουργία του καταστήματος)
Η ΠΥΤ είχε κοινοποιήσει αυτές τις αποφάσεις σε όλες τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση της επιχείρησης με τα νόμιμα πρότυπα.
Τα ξημερώματα της 27ης 10.2024 στο τουριστικό κατάλυμα του Λιμνοχωρίου Φλώρινας διαπιστώθηκε σύμφωνα με την διενέργεια προανάκρισης του Αστυνομικού Τμήματος Αμυνταίου, τραυματισμός ενοίκων με συμπτώματα δύσπνοιας, ναυτίας και ζαλάδες από εισπνοή τοξικού αερίου εντός του τουριστικού καταλύματος.
Στις 27.10.2024 η Προϊσταμένη της ΠΥΤ Δυτικής Μακεδονίας εξέδωσε απόφαση διακοπής της λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος, ενημερώνοντας όλες τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
Το Υπουργείο Τουρισμού υπογραμμίζει ότι θα ακολουθήσουν όλες οι εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιβολή τυχόν περαιτέρω διοικητικών κυρώσεων.
Επισημαίνει την απόλυτη προτεραιότητά του για την ασφάλεια και υγεία των επισκεπτών συνεχίζοντας τη διενέργεια αυστηρών ελέγχων».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο 53χρονος ιδιοκτήτης συνελήφθη και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για κοινώς επικίνδυνη βλάβη και για σωματική βλάβη από αμέλεια και το ξενοδοχείο έκλεισε και σφραγίστηκε από την αστυνομία
Αναμένεται να δώσει εξηγήσεις για τις συνθήκες που οδήγησαν στην ομαδική δηλητηρίαση 14 ατόμων καθώς και για το εάν η ξενοδοχειακή του μονάδα λειτουργούσε νόμιμα έχοντας εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα έγραφα λειτουργίας της