Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Να κληθούν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, η διοίκηση τόσο του ΑΔΜΗΕ όσο και του ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις για τη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, τις περικοπές παραγωγής ΑΠΕ και την ανάπτυξη υποδομών αποθήκευσης ενέργειας, ζητούν με επιστολή τους προς τον πρόεδρο της Επιτροπής, Θανάση Μπούρα, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Ειδικότερα, ζητούν να κληθούν σε ακρόαση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μανούσος Μανουσάκης, ο Αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, Ιωάννης Μάργαρης, καθώς και η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ.
Όπως τονίζουν στην επιστολή τους, «αναδεικνύονται σοβαρά και επείγοντα ερωτήματα, μετά τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του Αντιπροέδρου του ΑΔΜΗΕ κ. Μάργαρη, ο οποίος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η καθυστέρηση ανάπτυξης της αποθήκευσης ενέργειας δεν είναι τεχνικό θέμα αλλά αμιγώς πολιτικό, ενώ έκανε λόγο για «συμφέροντα τα οποία συγκρούονται» στον χώρο της ενέργειας».
«Η κλήση των ανωτέρω προσώπων ενώπιον της Επιτροπής αποτελεί αναγκαία θεσμική ενέργεια για τη διασφάλιση της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της πλήρους ενημέρωσης της Βουλής των Ελλήνων σχετικά με κρίσιμες επιλογές που επηρεάζουν το ενεργειακό μέλλον της χώρας, τους παραγωγούς ανανεώσιμης ενέργειας, τις ενεργειακές κοινότητες και εν τέλει τους Έλληνες καταναλωτές», αναφέρουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Την επιστολή υπογράφουν τα μέλη της Επιτροπής Θεσμών, Παναγιώτης Δουδωνής, Δημήτρης Μπιάγκης, Ευαγγελία Λιακούλη και Φραγκίσκος Παρασύρης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google