Το πόρισμα πάντως καταγράφει και επισημαίνει επτά βασικά σημεία για την ανείπωτη τραγωδία με τα 57 θύματα.
Η πυρόσφαιρα δεν προκλήθηκε από τα έλαια σιλικόνης αλλά πιθανά από κάποιο καύσιμο υλικό το οποίο δεν έχει αναγνωριστεί λόγω του μπαζώματος.
Από την φωτιά πέθαναν από 5 έως 7 επιβάτες.
Δεν υπήρξε συντονισμός των υπηρεσιών που έσπευσαν στον τόπο της σύγκρουσης για την διάσωση των θυμάτων. Η κάθε υπηρεσία λειτουργούσε αυτόνομα με αποτέλεσμα να μην γίνει η σωστή «χαρτογράφηση» του δυστυχήματος. Αποτέλεσμα αυτού, να μην συλλεχθούν τα αποδεικτικά στοιχεία της φονικής σύγκρουσης.
Η αυτοψία στον τόπο του δυστυχήματος δεν έγινε σύμφωνα με τα πρωτόκολλα με αποτέλεσμα να «χαθεί» το καύσιμο που προξένησε την πυρόσφαιρα.
Όσα μεταφέρονταν με το τρένο, δεν δικαιολογούν την πυρόσφαιρα αν και τα έλαια σιλικόνης έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε αυτή.
Δεν έχουν σταλθεί στην Επιτροπή τα 3 βίντεο από το σιδηροδρομικό δυστύχημα, καθώς δεν έχουν αυθεντικοποιηθεί ακόμη. Ο εφέτης – ανακριτής υποσχέθηκε πως όταν επαληθευτούν, θα σταλθούν.
Για τα αίτια της πυρόσφαιραςαποφάσισαν να προσφύγουν και σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Ελλάδος ή του εξωτερικού, ώστε να επιβεβαιώσουν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων.
Με ευχές για μια δημιουργική σχολική χρονιά, η Αθηνά Αηδονά τόνισε τη δέσμευση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για νέα σχολεία και σύγχρονες υποδομές με πόρους από το ΕΣΠΑ
Πόσοι θα ψήφιζαν Τσίπρα, Σαμαρά και Καρυστιανού, σύμφωνα με τη νέα δημοσκόπηση της Interview, για λογαριασμό της Political - Ο Μητσοτάκης πρώτος σε εμπιστοσύνη, προβληματισμός για οικονομία και εξαγγελίες στη ΔΕΘ