Θεσσαλονίκη: «Πήραν φωτιά» τα ταξίμετρα λόγω της διακοπής λειτουργίας του μετρό (βίντεο)

Οι ώρες αιχμής, οι κούρσες και η αυξημένη κίνηση

- Newsroom

Της Αναστασίας Κανδυλίδου

Η δεύτερη μέρα παύσης λειτουργίας του μετρό βρήκε τη Θεσσαλονίκη με αυξημένη κίνηση στους δρόμους και τους οδηγούς ταξί να προσαρμόζονται στις αλλαγές στο επάγγελμά τους έστω και για ένα μήνα.

Από χτες που οι σταθμοί του μετρό κατέβασαν ρολά παρατηρείται σημαντική αύξηση στην ζήτηση και χρήση των ταξί. 

Οι οδηγοί ταξί, μετά την σχετικά μεγάλη πτώση στην ζήτηση τους κατά την λειτουργία του μετρό της πόλης, επιστρέφουν στα δεδομένα που γνώριζαν «προ-μετρό» ήδη από τις πρώτες δύο μέρες.

Κατά μέσο όρο 10-15% έχει αυξηθεί η ζήτηση των ταξί με την απουσία της εξυπηρέτησης που πρόσφερε το μετρό στους πολίτες, με τους οδηγούς να σημειώνουν ότι οι ώρες αιχμής είναι από τις 8 έως τις 10 το πρωί και από τις 3 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες μετάβασης και επιστροφής από την εργασία του επιβατικού κοινού.

taxi-3.jpeg?v=0

«Οι ώρες αιχμής είναι σχεδόν όλη την μέρα αλλά κυρίως οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες», λέει ο κ. Νίκος, οδηγός ταξί στο emakedonia.gr.

Κατά την λειτουργία του μετρό οι κούρσες ημερησίως ήταν κατά μέσο όρο 20, τις τελευταίες δύο μέρες είναι 30-35 την μέρα» τόνισε άλλος οδηγός.

Η ζήτηση έχει αυξηθεί εξίσου και στις πιάτσες αλλά και από στις εφαρμογές κράτησης ταξί. «Έχει ανέβει η δουλειά μας αλλά είναι ακόμα νωρίς για να κρίνουμε», συμπληρώνουν.

«Η τροχαία ξελασπώνει το κέντρο»

Ένα μεγάλο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζεται αποτελεί το κυκλοφοριακό, το οποίο όπως τόνισαν «έχει αυξηθεί κατά 50%». «Λόγω της κίνησης ένας πελάτης που καλεί ταξί δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί έγκαιρα και έτσι επιλέγει κάποιο που περνάει εκείνη την στιγμή», είπε ο κ. Γιάννης, οδηγός ταξί, «όλα πάνε πιο αργά τις τελευταίες δύο μέρες».

Σημαντική, όμως, είναι η βοήθεια της τροχαίας στο συγκεκριμένο ζήτημα καθώς όπως παρατηρήθηκε από τους οδηγούς υπάρχει σε όλους τους μεγάλους δρόμους του κέντρου και ελέγχει την κίνηση και το μποτιλιάρισμα με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Ο κ. Ευστράτιος είπε «Η τροχαία κάνει μεγάλο έργο, αλλά θα έπρεπε να επεκταθούν τα ωράρια εργασίας της», καθώς η βοήθεια της χρειάζεται περισσότερες ώρες ημερησίως και δεν αρκούν τα ήδη υπάρχοντα ωράρια, «η τροχαία ξελασπώνει το κέντρο», τόνισε ένας άλλος οδηγός ταξί. Οι δρόμοι της Εγνατίας και της Τσιμισκή είναι αυτοί που ελέγχονται συνήθως από την τροχαία, και αυτοί που έχουν παραπάνω ανάγκη την διαχείριση της κίνησης, παρόλα αυτά το κυκλοφοριακό πρόβλημα «χτυπάει» όλη την πόλη.

«Από την δυτική μεριά της Θεσσαλονίκης προς τα ανατολικά υπήρχε πάντα αυξημένη ζήτηση καθώς το μέτρο δεν διευκόλυνε τους κατοίκους, η αύξηση υπάρχει από την ανατολική πλευρά της πόλης και ιδιαίτερα στην Δελφών όπου υπήρχε και η εξυπηρέτηση από το μετρό», λένε οι οδηγοί στο emakedonia.gr.

Loader