- Newsroom
Περισσότερες από 350.000 κλήσεις έστειλε ο Δήμος Θεσσαλονίκης το προηγούμενο χρονικό διάστημα σε οδηγούς που είχαν κάνει παραβάσεις ακόμα και 20 χρόνια πριν. Ένα μεγάλο ποσοστό μάλιστα τις πλήρωσε, αν και είχε την εντύπωση ότι είχαν διαγραφεί.
Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, κ. Γιώργος Αρβανίτης, οι κλήσεις διαγράφονται σε δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις: πρώτον, όταν δεν έχουν βεβαιωθεί μέσα σε μία τριετία από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου και, δεύτερον, όταν αφορούν παραβάσεις πριν το 2018 για τις οποίες δεν έχει γίνει αποδεδειγμένα κάποια ενέργεια είσπραξης από τον Δήμο, όπως ατομική ειδοποίηση, δέσμευση ΑΦΜ ή αναγκαστικά μέτρα είσπραξης.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο Δήμος δεν έχει αξίωση είσπραξης και είναι υποχρεωμένος να διαγράψει τις κλήσεις.
Η προσπάθεια εκκαθάρισης των απλήρωτων κλήσεων συνεχίζεται, αν και, όπως σημειώνει ο κ. Αρβανιτίδης, η διαδικασία είναι χρονοβόρα. Απαιτείται να ταυτοποιηθούν με ακρίβεια τα στοιχεία του κάθε παραβάτη, όπως η πινακίδα του οχήματος και το ΑΦΜ του υπόχρεου, προκειμένου να εκδοθεί η σχετική κλήση προς είσπραξη.
Αυτό καθυστερεί σημαντικά τις διαδικασίες, καθώς χρειάζεται χρόνος για την επαλήθευση και την έκδοση νέων κλήσεων. Ωστόσο, ο Δήμος συνεχίζει την προσπάθεια για τη διευθέτηση αυτών των εκκρεμοτήτων, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των οικονομικών του και την αποκατάσταση της τάξης στις οφειλές των πολιτών.
Με πληρφορίες από ΕΡΤ