ΕΕΘ - Κ. Μερελής: «Απαραίτητη η μετάθεση» για την εγγραφή νομικών προσώπων στην υπηρεσία IRIS
Καταγράφει αδυναμία συμμόρφωσης μελών του Επιμελητηρίου με την διάταξη λόγω προβλημάτων τεχνικής φύσης για τα οποία δεν φέρουν ευθύνη
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ένα βέλος που ήρθε για να σπάσει την θηλιά του χρέους, είπε στο emakedonia.gr, η Λία Κεκελέκη, γενική γραμματέας του ΚΕΠΚΑ
- Newsroom
Της Αναστασίας Κανδηλίδου
Ο Πέππερ το ρομπότ του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), ανέλαβε από σήμερα να ενημερώνει τους πολίτες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για τις οφειλές και τις υπερ-χρεώσεις των νοικοκυριών.
Οι περαστικοί, στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αριστοτέλους, σταματούν στην αρχή με περιέργεια και ρωτούν τον... Πέππερ σχετικά με χρηματοοικονομικά ζητήματα τους, δάνεια, κάρτες και κρυφές χρεώσεις, για να λάβουν εξειδικευμένες απαντήσεις.
Η ενημέρωση γίνεται μέσω εκπαιδευτικών διαφανειών και διαδραστικών παιχνιδιών κουίζ.
Αυτή η ανοιχτή εκδήλωση, στοχεύει στην δημιουργία ενός ασφαλούς κλήματος ώστε οι καταναλωτές να μην ντρέπονται και να μην φοβούνται να ρωτήσουν για τις οφειλές ή τις φορολογικές τους υποχρεώσεις ή ακόμα και απλά ζητήματα ακρίβειας.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί την πρώτη εκ των τριών που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα.
Η Λία Κεκελέκη, γενική γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, είπε στο emakedonia.gr: «Χτίσαμε το πρόγραμμα Dashboard, για να μπορέσουμε να προλάβουμε αλλά και να αντιμετωπίσουμε την υπερχρέωση των καταναλωτών. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ένα βέλος που ήρθε για να σπάσει την θηλιά του χρέους. Στόχος του είναι να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές όσον αφορά τα χρηματοοικονομικά προιόντα, δηλαδή από λογαριασμούς, δάνεια, κάρτες ή υπερανάληψη, και δίνει συμβουλές σε νοικοκυριά σχετικά με την αντιμετώπιση της υπερχρέωσης». Ιδιαίτερα σύνηθες, πλέον είναι και οι ψηφιακές- οικονομικές απάτες. Το ΚΕΠΚΑ μπορεί να βοηθήσει και να συμβουλεύσει τους καταναλωτές για κάθε είδους οικονομικό ζήτημα. Ο στόχος της είναι η αύξηση και διευκόλυνση στην πρόσβαση των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, σε στερεές και αξιόπιστες πληροφορίας για την διαχείρηση του χρέους».
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ξεχωριστή ενημέρωση για καθένα καταναλωτή, από ειδικά εκπαιδευμένους σύμβουλους. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν το ραντεβού τους με κάποιο σύμβουλο είτε σήμερα μέσω συμπλήρωσης φυλλαδίων που μοιράζονται από τους υπεύθυνους του προγράμματος, είτε να επισκεφθούν τα γραφεία του ΚΕΠΚΑ, Βας. Ηρακλείου 32, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως τις 14:30, ή και να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή μέσω mail.
Σε μια τρίτη φάση υπάρχουν και σεμινάρια τα οποία απευθύνονται σε στελέχη ενώσεων καταναλωτών αλλά και απλούς καταναλωτές με στόχο την εκπαίδευση τους και τελικά την ικανότητα τους να μπορέσουν να συμβάλουν και οι ίδιοι για την προστασία των καταναλωτών.
Καταγράφει αδυναμία συμμόρφωσης μελών του Επιμελητηρίου με την διάταξη λόγω προβλημάτων τεχνικής φύσης για τα οποία δεν φέρουν ευθύνη
Μαζεύτηκαν πάνω από 10.000 τόνοι από την αρχή του 2025
Σε Αττική και Μακεδονία τους εντόπισε έρευνα της Έδρας Μικρασιατικών Σπουδών του ΠΑΜΑΚ
Είχε προηγηθεί καταγγελία από υπάλληλο ιδιωτικής φύλαξης του συγκεκριμένου νοσηλευτικού ιδρύματος