Θεσσαλονίκη: 35χρονος έπεσε από ανυψωτικό μηχάνημα σε εργοστάσιο

Διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις 10.00 π.μ. σε εργοστάσιο στην επαρχιακή οδό Σίνδου - Χαλάστρας. Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ένας 35χρονος εργάτης έπεσε από ανυψωτικό μηχάνημα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά.

Τον τραυματία μετέφερε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο έσπευσε στο σημείο άμεσα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει ανησυχία.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA