Σε επιφυλακή είναι οι κάτοικοι του Παλαμά μετά τις φονικές πλημμύρες που βίωσαν με την κακοκαιρία Daniel τις προηγούμενες ημέρες, και ενόψει της επέλασης της νέας κακοκαιρίας «Elias».
Όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Παλαμά, Δημήτρης Τσιγαρδάς, η κατάσταση μέχρι τώρα είναι πιο ήπια και ήρεμη σε σχέση με την κακοκαιρία Daniel, κατά την οποία ο δήμος Παλαμά είχε τα περισσότερα προβλήματα με ανυπολόγιστες καταστροφές, καθώς δέχθηκε τον μεγαλύτερο όγκο βροχής.
Να σημειώσουμε πως το τοπικό συντονιστικό όργανο του δήμου Παλαμά, όπως ανακοινώθηκε, συνεδρίασε και καθόρισε τις θέσεις συγκέντρωσης των κατοίκων κάθε κοινότητας για το ενδεχόμενοπλημύρας. Αποφασίστηκε ότι εφόσον απαιτηθεί εκκένωση οικισμού/ών λόγω σοβαρών πλημμυρικών φαινομένων, όσο το δυνατόν περισσότεροι πολίτες να φιλοξενηθούν στα ψηλότερα σπίτια και οι υπόλοιποι να φύγουν από τα σπίτια τους στις προκαθορισμένες θέσεις που υπάρχουν σε κάθε κοινότητα.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο κ. Σακελλαρίου ξεκαθάρισε πως το πρόβλημα που έχει, δεν είναι με τον περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό, αλλά με τον αντιπεριφερειάρχη Κώστα Νούσιο
Την απάντησή του στα «πυρά» από την περιφέρεια Θεσσαλίας ότι ήταν εκείνος που έδωσε εντολή να κοπεί το ανάχωμα του ποταμού Καλέντζη έδωσε ο Γιώργος Σακελλαρίου