Στην εντατική του "Ευαγγελισμού" ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος
"Σταθερή και ελεγχόμενη" χαρακτηρίζουν οι γιατροί την κατάστασή του -Ευχές για ταχεία ανάρρωση έστειλε με επιστολή του ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος, ο οποίος μεταφέρθηκε στην Αθήνα με ελληνικό C-130 σε ειδική κάψουλα, καθώς σήμερα το πρωί διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό.
Η παρακολούθησή του θεωρείται επιβεβλημένη, καθώς όπως δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος σε τηλεοπτικό σταθμό «εγώ έχω μια ευαισθησία με τους πνεύμονες, έχω ένα άσθμα πολύ καιρό. Νομίζω θα το ξεπεράσουμε».
Ωστόσο, δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι «το να συμμετέχει κανείς στον κοινό πόνο είναι το δώρο του Θεού». Και εν συνεχεία, έστειλε μήνυμα ότι ο χριστιανός ανήκει στον Θεό: «Mη στεναχωριέστε. Θα περάσουμε. "Είτε ζώμεν είτε αποθνήσκομεν του Κυρίου εσμέν". Είναι μεγάλη παρηγοριά αυτά τα πράγματα για εμάς».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google"Σταθερή και ελεγχόμενη" χαρακτηρίζουν οι γιατροί την κατάστασή του -Ευχές για ταχεία ανάρρωση έστειλε με επιστολή του ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Σε θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον αρχιεπίσκοπο Αλβανίας
Απειλήθηκαν επιβάτες που καταβρέχθηκαν την ώρα που επιβιβάζονταν στο πλοίο
Μεταξύ αυτών αναφέρεται και η αλλαγή του τρόπου πληρωμής των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού