Σε ειδική κάψουλα μεταφέρθηκε στον "Ευαγγελισμό" ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (Φωτ.)

Διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος, ο οποίος μεταφέρθηκε στην Αθήνα με ελληνικό C-130 σε ειδική κάψουλα, καθώς σήμερα το πρωί διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό.

Η παρακολούθησή του θεωρείται επιβεβλημένη, καθώς όπως δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος σε τηλεοπτικό σταθμό «εγώ έχω μια ευαισθησία με τους πνεύμονες, έχω ένα άσθμα πολύ καιρό. Νομίζω θα το ξεπεράσουμε».

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι «το να συμμετέχει κανείς στον κοινό πόνο είναι το δώρο του Θεού». Και εν συνεχεία, έστειλε μήνυμα ότι ο χριστιανός ανήκει στον Θεό: «Mη στεναχωριέστε. Θα περάσουμε. "Είτε ζώμεν είτε αποθνήσκομεν του Κυρίου εσμέν". Είναι μεγάλη παρηγοριά αυτά τα πράγματα για εμάς».

3022217.jpg


3022231.jpg


3022277.jpg


Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA