Πλεύρης: Πρόστιμο στο μαγαζί που εμφανίζεται η Βανδή επειδή κάπνιζε ο Μπισμπίκης

Ο υπουργός Υγείας αναδημοσίευσε την φωτογραφία στο Twitter και ανακοίνωσε ότι θα επιβληθεί πρόστιμο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Η φωτογραφία με την Δέσποινα Βανδή να γονατίζει και να τραγουδάει στον σύντροφό της, Βασίλη Μπισμπίκη, ο οποίος κάπνιζε φαίνεται πως έφτασε στην αρχική σελίδα του υπουργού Υγείας στο Twitter και ήταν αρκετή για να ξεκινήσει τις διαδικασίες ώστε να επιβληθεί πρόστιμο σε νυχτερινό κέντρο για μη τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου.

Συγκεκριμένα, ο κ. Πλεύρης σε ανάρτησή του στο κοινωνικό δίκτυο, κοινοποίησε φωτογραφία στην οποία εμφανίζεται ο σύντροφος της Δέσποινας Βανδή, Βασίλης Μπισμπίκης να κρατά τσιγάρο στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η αγαπημένη του, απολαμβάνοντάς την, πάνω στη σκηνή.

vand-bisbi.webp


Όπως γράφει χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας, «με βάση αυτήν την φωτογραφία κινείται η διαδικασία να επιβληθεί το πρόστιμο στο μαγαζί και σε όσους παρανομούν». «Ο νόμος ισχύει για όλους και το κάπνισμα στον εσωτερικό χώρο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ», τονίζει.

Η ανάρτηση του Θάνου Πλεύρη:

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA