Πιάστηκαν εξ απήνης
Οι συσκέψεις των φορέων για τα έργα του flyover έχουν καθιερωθεί άφορου ανέλαβε το ΥΜΑΘ ο Κώστας Γκιουλέκας και συχνά έχουν αποδειχθεί χρήσιμες. Στη σημερινή έγινε γνωστό το πότε θα κλείσει ο ένας κλάδος της γέφυρας Πανοράματος...
Ο δήμαρχος Πυλαίας Χορτιάτη εμφανίστηκε ξαφνιασμένος όταν άκουσε ότι αυτό θα γίνει σε μόλις εννέα ημέρες από σήμερα. Ο δήμαρχος είχε μείνει σε όσα είχαν ειπωθεί σε προηγούμενη σύσκεψη στο ΥΜΑΘ, ότι θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση και ότι θα γίνει προσπάθεια ώστε η καθαίρεση της γέφυρας να μην γίνει την περίοδο που θα κλείσει το μετρό. Και τελικά ούτε το ένα έγινε, ούτε το άλλο! Σήμερα έμαθε ότι δεν μπορεί να καθυστερήσει η καθαίρεση της γέφυρας, γιατί τα δύο έργα έχουν το κάθε ένα το δικό του χρονοδιάγραμμα, όπως του εξήγησε ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος.
Στις 29 Οκτωβρίου κλείνει ο ένας κλάδος και μένουν δύο ρεύματα στην άνοδο και έναν στην κάθοδο, και σε έναν μήνα περίπου θα καθαιρεθεί. Την ίδια περίοδο δηλαδή που το μετρό θα κλείσει για έναν μήνα.
Τουλάχιστον- ζήτησε ο δήμαρχος- να δρομολογηθεί μία γραμμή εξπρές, ώστε όταν επαναλειτουργήσει το μετρό, να έχουν οι κάτοικοι του Πανοράματος την εναλλακτική να πηγαίνουν με λεωφορείο κατευθείαν στον τερματικό σταθμό Νέας Ελβετίας. Το ίδιο αίτημα είχε επαναλάβει κι άλλες φορές σε αντίστοιχες συσκέψεις στο ΥΜΑΘ, χωρίς να εισακουστεί. Σήμερα έγινε γνωστό ότι μόλις δύο λεωφορεία "περισσεύουν" από τα ΚΤΕΛ, που καλύπτουν την περιοχή βάσει σύμβασης, κι ότι άλλα δύο μπορεί να βρεθούν από τον ΟΑΣΘ. Βέβαια, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι μπορεί να λειτουργήσει αυτή η κοπτοραπτική μεταξύ δύο διαφορετικών εταιρειών. Επίσης, τίθενται κι άλλα ζητήματα.
Ήξερε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου την ημερομηνία που κλείνει κατά το ήμισυ η γέφυρα Πανοράματος; Αν ναι, τι έκανε όλο αυτό το διάστημα προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί; Αν όχι, και το έμαθε σήμερα, εννέα μέρες πριν κλείσει ο δρόμος, ο συντονισμός του Συντονισμού θέλει επανασυντονισμό.