Πάτρα: Μωρό 15 μηνών κλειδώθηκε κατά λάθος στο αυτοκίνητο

Η μητέρα έντρομη κάλεσε την Πυροσβεστική

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στιγμές αγωνίας έζησε σήμερα μία μητέρα στη Πάτρα, όταν το 15 μηνών μωρό της κλειδώθηκε κατά λάθος στο αυτοκίνητο από το αυτόματο σύστημα, στη συμβολή των οδών Θερίσσου και Γοργοποτάμου.

Όπως αναφέρει το Tempo24News, τα κλειδιά είχαν μείνει μέσα και η μητέρα έντρομη κάλεσε την Πυροσβεστική, ενώ στο σημείο έσπευσε και η Αστυνομία.

Οι πυροσβέστες έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου και έβγαλαν έξω το παιδάκι που καθόταν σε καθισματάκι και δεν διέτρεξε κανέναν κίνδυνο.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA