Ε.Ε. Μισέλ και φον ντερ Λάιεν καταδικάζουν την επίθεση στην Οδησσό κατά την επίσκεψη Ζελένσκι - Μητσοτάκη
Στο πλευρό της Ουκρανίας δηλώνουν οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι
Ζελένσκι και Μητσοτάκης βρέθηκαν εκεί για να τιμήσουν τη μνήμη των θυμάτων μιας άλλης ρωσικής επίθεσης, έγραψε
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Έντονη καταδίκη για την ρωσική επίθεση στην Οδησσό κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Ουκρανού Προέδρου και του Έλληνα Πρωθυπουργού, εκφράζει με ανάρτησή του στο «Χ», ο Επίτροπος Οικονομίας, Πάολο Τζεντιλόνι.
Αναρτώντας βίντεο κατά τη διάρκεια μνημόσυνης τελετής για τα θύματα πρόσφατης ρωσικής επίθεσης στην πόλη της Οδησσού, στην οποία συμμετείχαν ο Β. Ζελένσκι και ο Έλληνας πρωθυπουργός, μαζί με την ελληνική αποστολή, ο Π. Τζεντιλόνι έγραψε τα εξής: «Τα ρωσικά drones στην Οδησσό κατά της αυτοκινητοπομπής του Ουκρανού Προέδρου, Ζελένσκι και του Έλληνα πρωθυπουργού, Μητσοτάκη. Βρέθηκαν μαζί εκεί για να τιμήσουν τη μνήμη των θυμάτων μιας άλλης ρωσικής επίθεσης. Ντροπή!»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΣτο πλευρό της Ουκρανίας δηλώνουν οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι
Στους 44,6°C «σκαρφάλωσε» ο υδράργυρος στο Μπορντό
Συναντήσεις με τον Εμίρη του Κουβέιτ και τον Πρόεδρο των ΗΑΕ
Ο μηχανοδηγός, που έχασε τη ζωή του, φρέναρε μόλις 9 δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση - Στους 162 οι τραυματίες