Οι ΚΑΕ Άρης, ΠΑΟΚ και Ηρακλής συνεχάρησαν την Εθνική ομάδα

Με ανακοινώσεις τους οι τρεις σύλλογοι της Θεσσαλονίκης εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Τα συγχαρητήριά τους στην Εθνική ομάδα που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο και επέστρεψε στο βάθρο του Ευρωμπάσκετ μετά από 16 χρόνια έστειλαν οι ΚΑΕ Άρης, ΠΑΟΚ και Ηρακλής.

Η ΚΑΕ Άρης έγραψε σχετικά:

«Η Ελλάδα στο βάθρο μετά από 16 χρόνια! Συγχαρητήρια στην Εθνική Μπάσκετ για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Ευρωμπάσκετ 2025».

Από την πλευρά της, η ΚΑΕ ΠΑΟΚ έγραψε σχετικά:

«Θερμά συγχαρητήρια στην Εθνική ομάδα μπάσκετ που κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο Eurobasket!».

Τέλος, η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ηρακλής αναφέρει:

«Συγχαρητήρια στην Εθνική μας ομάδα για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο EuroBasket! Μπράβο σε όλους τους συντελεστές της σπουδαίας επιτυχίας, που έφεραν την Ελλάδα στην τρίτη θέση της Ευρώπης!».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA